Uudistes: vihma sajab, kõik ujub

29 01 2013

Vahepeal olen mitmeid couchsurfareid majutanud. Näiteks olid siin kaks ameeriklast, üks Kanada neiu, kaks sakslast, üks Suur Britannia neiu. Ka praegu elab üks 19-aastane sakslane minu juures. Ta on siin juba üle nädala olnud ja aktiivselt tööd otsinud, et saaks edasi liikuda.

Käisin ka ühes IT-ettevõttes töövestlusel, mis läks väga hästi. Tüüp tahtis mind juba palgata, kuid küsis, et mis viisa mul on. Working Holiday talle ei meeldinud ja sponsoreerida nad ei soovinud. Olin üsna vihane kuna mu CV’s on selgelt kirjas, mis viisa mul on. Peale vestlust tulin koju ja hakkasin juba lennupileteid vaatama, et kuhugi Euroopasse tagasi tulla, kus mind viisastaatus konkurentsist välja ei viska.

Austraalia päev (26. jaan) möödus kodus passides kuna vihma aina sadas ja sadas. Jah, wet season on alanud. Jube lugu.

Üsna hull seis on Bundabergis, kus ma farmis orjasin. Seal on rekordilised üleujutused. Põhja pool Burnetti jõge (vast ka mujal) evakueeriti helikopteritega inimesi katustelt. Inimesi küll hoiatati, kuid enamik ignoreeris seda, kõik mõtlesid “no worries mate, vesi ei jõua minu majani” ja sedasi lõpetasidki katustel. Ka mõned väikesed tornaadod möllasid sealkandis.

Video Bundabergist (1:16 näete WoolWorthsi, kus ma varem šoppasin):

Ka Brisbane’i lähistel on mitmed linnaosad vee all (pakun, et kuni 20-30 cm). Väiksematel tänavatel oli palju lehti, oksi ja muud rämpsu. Mõni puu oli kah ümber vajunud. Linn kuulutas välja “emergency” olukorra, kuid paistab, et minust läks sel korral kogu vesi mööda.

Täna hommikul sõitsin ka rõõmsalt tööle. Elekter oli mõnes kohas ära ja valgusfoorid olid pimedad (huvitav, kas vasakpoolses liikluses pean ma paremalt tulijale teed andma???). Töö juures on kaks hoonet, millest vaid ühes oli vool olemas. Tassisime seal laudu ja toole edasi-tagasi, seejärel sai veidi tööd tehtud. Olin seal 4 tundi ja siis koju.

Viskasin pilgu ka Brisbane’i jõe peale ning väga hull asi polnudki. Vesi oli küll tõusnud ja jõgi stinkas korralikult… ei teagi..justkui mädanevate lehtede või puidu vmt moodi.

Uudistekanalitel on sama-loo-sündroom – nad jahuvad vaid vihmast ja üleujutustest. Mul on aga sellest kõigest juba kopp ees. Pole tarvis sama juttu iga minuti tagant korrata.

Üldse on uudiste vaatamine üsna depressiivne tegevus. Seal näidatakse üldjuhul skandaale, looduskatastroofe, kuritegusid, sõdu, mõrvu ja muid jubedusi. Seepärast üritangi uudiseid vältida. Milleks on mul tarvis teada, kui jube see maailm seal väljas on? Ma pigem loen midagi selle kohta, mis seal maailmas head on, näiteks 1000awesomethings blogi.

Naiivitar Ivar

PS: Irooniline on muidugi see, et ma ise kirjutasin postituse, mis on sisuliselt uudis looduskatastroofist. Sorry!


Toimingud

Information