Väikesed asjad elus

9 02 2013

Seisin järjekorras ja ootasin kannatlikult kuniks eesolev neiu lõpetab oma vestluse instruktoriga. Samal ajal vaatasin äraeksinu kombel ruumis veidi ringi. Mõned inimesed lamasid selili maas, riidelapp silmadel ja ootasid.

Lõpuks sai brünetil jutt otsa ja sain löögile. Seletasin, et olen siin esimest korda, selg on vahel veidi valus ja tahtsin ka midagi uut proovida. Dan vastas, et “väga hea, mine võta endale matt, padi, rihm jmt”.

Jätsin oma sandaalid ruumi nurka koos telefoni ja autovõtmetega. Seejärel valisin varustuse ja hõivasin oma territooriumi ruumi keskel ühe keskealise õllekõhuga mehe ja ühe cougar’i vahel.

Ootasin ja rõõmsalt jälgisin, kuidas ruum täitus inimestega. Oli noort liha (enamus), vanemat liha ja mulla-maitse-juba-suus eksemplare😀. Iga mehe kohta oli 3-4 vastassoo isendit. Tore oli, et üks väga atraktiivne neiu parkis end minu ette.😀 Oh! The joys of the little things in life…

Dan pöördus meie poole ja algaski mu esimene jooga õppetund. Alustasime hingamise ja oma “meeleseisundi jälgimisega”. Seejärel hakkasime endid venitama üks poos teise järel. Sai venitatud lihaseid, mille olemasolust ma varem ei teadnudki.

Olin higine ja ei suutnud uskuda, et ma nii kehvas “joogavormis” olen. Mõnda poosi ei suutnud ma hoida nii kaua kui teised – väsisisid kas käed või jalad. Üks poos – planking – oli enam-vähem võimatu. Planking tähendab, et teed keha hästi sirgeks, sarnaselt kätekõverduste tegemisega. 10 sekundit tuli hoida kõrget planking poosi, seejärel hoida 10 sekundit pool planking poosi ja seejärel hästi maadligi planking poosi. Enamus, kui mitte kõik inimesed, maandusid matil suutmata neid poose piisavalt kaua hoida.

Harjutuse point oligi see, et tunnetada seda alla-andmise sensatsiooni. Elus on ka vahel nii, et liiga palju on vaja ära teha ja kõik asjad on aina kuhjunud, kuniks ei jää muud üle kui alistuda  (surrender). Mitte keegi ei suuda päev otsa plank’ida.

Joogatund lõppes sarnaselt selle algusega. Tunnetasime oma meeleolusid-mõtteid ja oma keha ning küsisime endilt, kuidas meil läheb. Mina igal juhul tundsin end paremini.

Mõnus hommik. Mulle meeldis. Järgmine nädal uuesti!

Tulevane joogaguru,

Ivar


Toimingud

Information




