Oktoberfest

21 10 2012

Eile käisin Oktoberfestil. Paistab, et Brisbane’is on nii palju sakslasi, et nad on oma festivali ka down underisse toonud.

Lisaks festivalile oli eile ka Pauli (britt) sünnipäev. Seltsiks olid mul britid, iirlased, ozid, Egiptus ja Filipiinid. Paljud olid kostüümides.

Ka mina panin oktoberfesti kostüümi selga. See oli esimene kord, kui avalikus kohas kostüümis ringi jalutan. Huvitav oli ka retk kodust rongijaama. Tundus, et kõigi pilgud on minul. Autodest vaatasid inimesed pikalt järgi ja mõned lasid signaali, inimesed lehvitasid autoaknast, mõned hõikasid “Oktoberfest! Yeah!!!”.  Täitsa toredad inimesed elavad Brissis. Mulle meeldib.

Mäletan, et kui kostüümi ostsin, siis lugesin infolehelt järgmist:

As soon as you put this Oktoberfest costume on, you will instantly notice the positives:

  • You will look awesome and add at least 3 points to your handsomeness score
  • You will attract 84% more attention from Fräulein’s
  • You will have the ability to speak with an excellent German accent
  • You will have the option to hold on to your suspenders instead of putting your hands in your pockets
  • You will be able to hold your bladder for an additional 23 minutes before having to break the seal

You had me at Fräulein’s… Ostsin kohe ära.

Loomulikult jõin hästi palju saksa õlut, chattisin Fräuline’idega, tegin paar Gangnam tantsu ja olin lihtsalt lõbusas tujus.😀 Väga lahe üritus.

Pildimaterjali mul kahjuks hetkel ei ole. Kui need saan, siis lisan ka sellesse postitusse.

Kostüümidest veel nii palju, et eelmisel nädalavahetusel käisin Gold Coastil Skilled Park staadionil rugbyt vaatamas. Mängiti nö kiiret rugbyt s.t üks mäng kestis 7 minutit ja seejärel vahetati pooled ja tehti veel üks 7-minutiline matš. Rugby ise väga huvitav ei olnudki. Reeglitest ei teadnud ma suurt midagi ja väga põnev ka ei olnud. Aga mul oli lõbus, sest väga paljud pealtvaatajad olid kostüümides kohale tulnud. Esindatud olid Supermees, Batman, Super Mario, Catwoman, Pacman, suurte sombreerodega mehhiklased, Flintstonesid, puuviljad,  jne jne. Inimesed tantsisid (Gangnam style oli populaarne😀 ), laulsid ja  tegid show’d.😀 Lot’s of fun.

Millal sina viimati kostüümi kandsid?


Toimingud

Information




