Koaalakalli

15 09 2012

Täna oli üks väga väga lahe päev. Tuli tõeline Austraalia tunne peale. Külastasin kohta nimega Lone Pine Koala Sanctuary ehk siis koaalade kaitseala.

Esimesteks tervitajateks olid suured valged kakaduud.  Seejärel nägin puude otsas koaalasid. Kell oli umbes 10 hommikul, kuid nad veel magasid.

Liikusin edasi ja nägin ära vombati, kes meenutas karvast siga. Nägin minihobuseid.

Seejärel liikusin lambashow’d vaatama, kus lambakoerad karjatasid lambaid punktist A punkti B. Ka üks lammas pügati kõigi ees ära. Too pügatav lammas tundus üsna uimane olevat, sest ta väga ei liigutanud… võibolla ongi lambad väga tuimad. Siis sai ka seda lambavilla katsuda. Mää-mää…

Tegin ka oma esimesed pildid kängurudest. See ala, kus kängurud elasid oli üks suur miiniväli😀, pidin jälgima, kuhu astun. Enamik känguruid lihtsalt chillisid varjus ja üritasid magada. Samas alas tolknes ka paar emu.

Päeva kõrghetk oli see, kui sai koaalat kallistada. Pidin seisma liikumatult (nagu puu) ja seejärel pandi Wisely (koaala nimi) mu kätele. See oli üks ütlemata lahe tunne. Soovitan! Koaalad on tõesti väga nummid.😀 Nüüd saan ka “Minu sada” nimekirjast koaalakalli maha kriipsutada. Great success!

Paar sisalikku hiljem suundusin linnushow’d vaatama. See osutus palju vägevamaks kui esialgu arvasin. Kaks tädi näitasid erinevaid kulle ja kotkaid ning lennutasid neid rahva vahel ühelt käevarrelt teisele. Very entertaining!

Tegin pilti püütoniga (Olive Python) ja soolaveekrokodillibeebiga, kellel nimeks Douglas. Krokodill oli vaid ühe aasta vanune, täiskasvanuna võib ta üle 5 meetri pikkuseks kasvada. Selle eluka menüüsse kuulub ka inimene.

Läbi võrgu tegin pilti ka mageveekrokodillist, kes küll inimesi ei söö, kuid nägi üsna kuri välja.

Ühes pimedas akvaariumis elas ka nokkloom (head pilti ei saanud, kuna ruum oli pime).

Nägin ka tasmaania kuradit, kuid hinge ma talle ära ei müünud. Pilti teha ei õnnestunud. Põhimõtteliselt nägi ta välja nagu üks suur näljane rott. Mul õnnestus näha, kuidas ta üht lihakäntsakat näris. Nämm-nämm!

Järgmise korrani,

Koaalakallimees


Toimingud

Information

6 responses

16 09 2012
Katrina Mäeorg

Aww, nii lahe, ma tahan ka koaalakalli😀
Mõnus et nii palju pilte ka üles panid😉

16 09 2012
salaseiklused

😀 Mulle kuluks iga päev üks koaalakalli ära… Oli lahe!

17 09 2012
keesu

Ivar, ma olen täiesti veendunud, et kui sa endale koaala võtad või ostad, siis murrad kindlalt südameid😛

17 09 2012
salaseiklused

Kahjuks ei tohi koaalasid koduloomana pidada. Seadusevastane.

PS. Ma murran südameid ka niisama.😀

17 09 2012
keesu

Said naabritüdruku nõusse siis?😀

17 09 2012
salaseiklused

Ei veel. Vist korra nägin teda paar päeva tagasi aga ma ei jõudnud põõsasse varitsema minna. Ehk veab järmine kord.
Kui põõsatrikk ei tööta, siis läheb Sinu koaalaplaan käiku. Desperate times, desperate times…




