Uued tuuled?

5 11 2012

Täna käisin Brisbane’i südalinnas töövestlusel. Ei midagi erilist. Olin kandideerinud jälle ühele andmesisestamise töökohale, kuid seekord oli seal tarvis ka veidi andmebaasidega töötada. Nojah… Sammuke paremuse poole.

Vestlus leidis aset 24. korrusel uhkes klaasist hoones. Parkimine oli seal üsna krõbe – $50 tund. Minu arve tuli $46.92. Aia!

Läbirääkimised toimusid värbamisfirmaga, mitte reaalse tööandjaga. Margot oli tädil nimeks ja intervjuu kulges väga hästi. Eriti meeldis mulle see, kui Margot küsis mult, et kui ta leiaks mulle viisasponsori, kas ma siis tahaksin jääda Austraaliasse. Loota ju võib… Jäi mulje nagu ta siiralt soovis mind aidata.

Muidu on töökoht John Deere’i nimelises kohas. Olete ehk kuulnud? Niivõrd suur kala võiks CV’sse kuuluda küll! Lisaks on seal ka palju upside potentsiaali.

Margot rääkis, et saadab kliendile vaid kaks kandidaati. Seega mul on vaid üks konkurent. I like those odds. Wish me luck!


Toimingud

Information




