Sexy devil

25 08 2012

Eile tööl andmeid kribamas, tuli üks mu ülemustest ja istus mu kõrvale maha. Põhimõtteliselt pakkus ta mulle kahe-aastast töölepingut. Selgitasin talle, et praeguse viisaga saan vaid järgmised 3 kuud Austraalias olla, teise aasta viisat ei ole mulle veel antud. Lisaks võin vaid 6 kuud töötada ühe tööandja juures. Seega jäi töölepingu diil ära. Väga ei kurvastagi selle üle. Andmesisestamist nii kaua ma teha ei soovigi.

Tean, et esmaspäeval on jälle tööpäev ning sealt edasi asendan kedagi, kes puhkusele läheb (kui keegi üldse otsustab puhkust võtta). Tundub, et Decipha (ettevõtte, kus töötan) peatükk on läbi saamas. Jama lugu, kuna ma hakkasin seal end juba mugavamalt tundma.

Täiesti lampi, helistas ema mulle paar päeva tagasi.  Ehmatas algul ära, mõtlesin, et midagi juhtus Eestis vmt. Tavaliselt helistan mina talle ja sedagi iga paari kuu tagant. Eniveis… Temani oli jõudnud info, et olen tööta ja rahata ja kõik on hästi halb jne. Nothing could be further from the truth.

Töö on olemas, kuid ta ei ole väga stabiilne s.t ma ei tea ette mitu päeva ma järgmisel nädalal töötan. Lisaks on Bluestone Recruitment (tööagentuur) tubli olnud ja mulle kogu aeg midagi sebinud. Brisbane’is oldud aja jooksul (viimased 4 kuud) olen vaid ühe nädala tööta olnud (olin haige). Finantsidega on kõik korras – miljonär veel ei ole aga elab normaalselt ära. Arvestades kõiki asjaolusid, on Austraalias elada täitsa hea. Soovitan!😀

 

Täna sõitsin ka Kullarannikule (Gold Coast) fotoseansile. Panin viisakad riided selga ja autosse. Tunnise sõidu kestel olin veidi närvis. Sisuliselt läksin ju tundmatusse, ma polnud varem ühelgi fotoseansil käinud.

Niisiis astusin stuudiosse ja kohe anti kätte üks ankeet, mis tuli täita. Seejärel ootasin paar minutit kuniks meiki sai minna. Lisaks minule olid seal ooteruumis veel  paar piltilusat neiut.😀 I didn’t mind waiting! Not at all.

Meikar palus mul toolile istuda ja hakkas tööle. Seal ta siis toppis jumal-teab-mis möksi ja puudrit mulle näkku. Üsna naljakas oli, kui tädi tegutses. Kogu see asi sarnanes hambaarsti juures käimisele. Lihtsalt raske on mitte smailida, kuna see möksimisamet tundus nii totter. Põhimõtteliselt teeb ta ju s*tast saia.😀 Pardon my French!

Eriti naljakas on hambaarsti visiidi juures see, kui assistent imuriga ila suust välja imeb. Iga kord kui ta teeb seda, siis kuuleb sellist lurpimislaadset heli. See ajab mind alati naerma. Muideks kaks nädalat tagasi käisin Brisbane’is ortodondi juures, kes mul retaineri  serva tagasi hamba külge liimis (retainer on traadike hammaste taga, mis ei lase hammastel tagasi liikuda peale breketite kandmist). Seepärast mul see lurpimislugu meikari juures meenuski.

Kui meikar oli mind ilusaks teinud, ootas fotograaf mind juba järgmises ruumis. Õnneks ma oma peaga seal mõtlema ei pidanud. Ricardo (fotograaf) näitas kõik poosid ette ja taha ära ning pildistas. Ricardo kommenteeris ka pildistamise ajal. Mäletan, et naersin täiega, kui ta mulle “sexy devil” ütles.😀 Mulle see pildistamisvärk täitsa meeldis.

Nüüd on mul professionaalsed fotod olemas. Sammuke lähemal filmidebüüdi tegemisele. Ja kui see filmiagentuur ei sebigi midagi, siis sain vähemalt normaalsed pildid endast. Win igal juhul.

Üldiselt oli tänane fotoseanss väga nauditav. Soovitan! Lisaks on tore, kui Facebook’is inimesed mu pilte like’ivad. Thanks mates, you make me feel good.


Toimingud

Information




