Südamerabandus

17 08 2012

Umbes kolm nädalat on viimasest positusest möödunud. Ma katsun anda ülevaate sellest, mis ma vahepeal teinud olen.

Ühe nädala olin praktiliselt 24/7 kodus haige. Haigestusin grippi või sain külmetuse. Roommate Benn oli samuti haige. Tema mind arvatavasti nakataski siis, kui ta Uus-Meremaa suusareisilt tagasi tuli.

Eks ta veidi kummaline ole. Õues oli päeval 20+ kraadi sooja ning öösiti langes temperatuur 4-8 kraadini. Haigeks jäi inimesi igal pool. Raadiost kuulsin, et selle aasta Austraalia talv Brisbane’is oli 18 (või 80… ei ole kindel) aasta külmim talv. Nii see ilmataat siin niitis neid inimesi.

Paistab, et Brisbane’i sadamasse mind tööle ei tahetudki. Peale töövestlust ei võtnudki too agentuur minuga enam ühendust. Isegi “ei” ei öeldud. Nii palju võiks ju agentuuril ikka viisakust olla, et saata vastus neile, kellega intervjuul vesteldud.

Midagi hullu sellest polnudki. Mu esimene agentuur sebis mulle rõõmsalt tööd seal samas andmesisestamise kohas. Seekord 4 päeva nädalas kaks nädalat jutti. Ka uuel nädalal jätkan sealsamas. Seega ei pea enam mõnda aega finantside pärast põdema.

Filmikarjäärist

Ka filmiagentuurist ei ole mulle senimaani mingit tööotsa pakutud. Nii kurb.😦

Homme on photoshoot. Jeiii… Ma ei ole ühtegi totakat poosi välja mõelnud. Lähen lihtsalt kohale ja vaatan mis saab.😀

Farmipere kokkutulek

Eelmisel nädalavahetusel tulid Matteo ja Fiorenza Brisbane’i. Tegu siis kahe itaallasega, kellega Bundabergi farmis orjasin. Saime, mina ja üks iiri paar, nendega kokku ja läksime pubitama. Kolm kuud ei olnud me teineteist näinud ja õhtu möödus väga jutukalt (alkohol kindlasti aitas kah :D). Järgmisel päeval tegime Itaaliaga väikese BBQ Briss’i kesklinnas jõe ääres. Sinna tuli veidi rohkem rahvast kokku. Esindatud olid Itaalia, Belgia, Kanada, USA, Eesti, Taiwan ja Hispaania (Iirimaa parandas pead kodus). Panite tähele, et Austraaliat polnudki… nii see kipubki millegi pärast olema. Aga õhtu oli tore. Kahjuks detailidest siin kirjutada ei saa.

Fiorenza üritas mind Sydneysse sebida, kuna septembris kolib ta sinna. Ütlesin, et võibolla kolingi. Hetkel ei oskagi midagi kindlat öelda. Veidi põen uuesti nullist alustamist uues linnas, kuid järgi mõeldes mind miski muu Brissis kinni ei hoiagi. Elame näeme…

Teise aasta viisat ootan siiamaani. Viisa taotlesin 29. juunil s.t täpselt 7 nädalat tagasi. Kopsuröntgeni tegin 6 nädalat tagasi ja farmitöö tõendid saatsin emailiga 5 nädalat tagasi. Ainult ootan ja ootan ja ootan kuigi Austraalia immigratsiooniameti kodukal on kirjas, et kuni 28 päeva kulub vastuse saamiseks.

Midagi eriskummalist

Eile õhtul tuli Benn’i onu naisega mulle ukse taha. Ma ei olnud neid varem näinud. Arvasin, et mingid ära eksinud tüübid vmt. Enywho, nad tõid Benn’i auto koju ja tulid mulle autovõtmeid andma. Nad ütlesid, et Benn on haiglas.

Uurisin veidi, et mis juhtus ja mulle seletati, et tal oli mingi teema südamega. Päris südamerabandus ei olnud (Benn on 20 aastane ja teeb jooksutrenni), kuid midagi sarnast. Nojah kesköö paiku kuulsin läbi ukse, et Benn toodi koju ja nüüd ta siis puhkabki oma toas.

Arusaadavalt on ta pere mures. Isa on tal hetkel Šveitsis, kuid ta ema tuli täna Mackay’st siia ja paistab, et ta kolis sisse.😀

Selline lugu siis.

Järgmise korrani,

Ivar


Toimingud

Information

4 responses

18 08 2012
Katrina Mäeorg

Paistab et päris kirju elu sul seal =P
Huvitav lugu selle viisa asjaga. Vast on kõik ikka hästi ja saad viisa. Kuidas seal see süsteem töötab üldse, iga aasta saad uuesti viisat taotleda aastaks vms? =)

18 08 2012
salaseiklused

Working Holiday viisa saab ühe aasta võrra pikendada kui 88 päeva kuskil Austraalia äärema (s.t mitte suurlinnade läheduses) farmis töötada. Seega saab Working Holiday viisaga maksimaalselt 2 aastat Austraalias olla.
PS: Avastasin, et Sinagi rändad ja blogid ja CouchSurf’itad… Nice! Lisasin Su blogi oma blogroll’i.
Cheers mate!

18 08 2012
Katrina Mäeorg

Ah nii on lood. Et siis 2 aastat Austraalias ja kojulend. Ja mis edasi? Saab tagasi ka minna? =P
PS: Kuule sai jah see suvi väike rännak mööda Euroopat ette võetud. Blogi pidamise idee tuli tegelikult sinu blogi lugedes, so thanks for that ;D

20 08 2012
salaseiklused

You’re welcome, mate!

Ma ei tea, mis ma peale Austraalia trippi teen. Võibolla lähen Uus-Meremaale.




