Tulevane staar

30 07 2012

Sain hommikul kõne ühest teisest tööagentuurist. Olen nii palju kandideerinud, et ma isegi ei teadnud, mis ametikohale ma kandideerisin.

Onu telefonis kutsus töövestlusele. Ülikond selga ja läksin siis rõõmsalt kohale. Täitsin hulga pabereid. Kulus veidi alla kahe tunni, kuid sain kõik tehtud. Kui mu mineviku tööandjatega on agentuur vestlenud, siis saan tööga algust teha.

Ametiks on laotööline Brisbane’i sadamas. Pean igasuguseid aluseid ja kaupu konteineritest maha võtma ja transportima lattu õige koha peale. Plussideks on see, et töötunde on palju (päevas 10 tundi) viis päeva nädalas või ka rohkem (võib teha ületunde, mille eest makstakse rohkem). Vähemalt nii mulle räägiti. Palgast ei räägitud täna sõnagi, kuid arvan, et see jääb $22/h ümbrusesse. Eks, kui tööle asun, siis saan teada.

 

Eelmisel nädalal kandideerisin ka ühele ametile Gumtree kuulutuse kaudu. Seal otsiti “extra” inimesi filmivõtetele (näiteks taustanäitlejad, kes rääkima ei pea võtetel). Kuna mingit töökogemust ei nõutud, siis mõtlesin, et kandideerin, kaotada pole midagi. Lisaks oleks lahe Austraalis “filmikarjääri” teha.😀

Täna võeti siis ka tollest reklaami-näitlemis-filmi-modellinduse agentuurist minuga ühendust ja räägiti asjast lähemalt. Kohale ei pidanud minema, mu CV neid ei huvitanud. Pidin neile saatma endast pildi ja oma kontaktandmed. Seejärel tuli veidi hiljem kõne, kus öeldi, et “we like your look” ja registreerimisprotsess võis jätkuda.

Esmalt öeldi, et pean neile $198 maksma, et professionaalsel photo shoot’il osaleda. See on vajalik selleks, et agentuur saaks mind klientidele paremini “müüa”. Googeldasin veidi ja uurisin firma tausta ning asi tundus legaalne. Kandsin raha üle. Fotoseanss leiab aset alles 18. augustil Gold Coast’il (70 km lõunasse minu kodust), kuid ka enne seda saab agentuur mulle tööd sebida. Nüüd on mul umbes 20 päeva aega selleks, et välja mõelda igasugu ekstravagatseid poose ja grimasse.😀

Hiljem määrisin veidi pabereid, skänneerisin ja saatsin agentuurile. Palk pidi sõltuma rollist. Näiteks niisama mõttetud taustanäitlejad saavad $20-$25 tunnis, kuid kui oled hot blondiin, kes ka rääkida oskab, siis võid mingi toote reklaamiga teenida kuni $8500 päevas. Ahjaa, agentuur võtab ka 10-20% mu palgast endale, kui nad mulle tööd sebivad.

Nüüd ootan agentuuri kõnet ja oma suurt võimalust teleekraanil särada. Varsti võite Cosmopolitani ja Kroonika artiklitest lugeda mu skandaalsest elust Hollywoodis .

 

Tulevane mõttetu staartaustanäitleja,

Ivar


Toimingud

Information

3 responses

17 08 2012
Katrina Mäeorg

Hei Ivar🙂
Väga lahe blogi on sul. Kirjutad huvitavalt ja hästi oma elu kohta seal kaugel all Austraalias. Mõnus lugeda. Ootan huviga uusi postitusi ja sinu teledebüüti ;D

17 08 2012
salaseiklused

Tänud!😀
Paistab, et teledebüüdiga läheb veidi rohkem aega kui esialgu arvasin…

18 08 2012
Katrina Mäeorg

Nojaa eks seal down underis võtavadki asjad kauem aega. Inimesed on ikkagi koguaeg pea alaspidi ju ja see ajab natuke segaseks =P




