New Ride

22 07 2012

Valetasin. Küpsise bisnes väga kaua ei kestnud. Tegin seal vaid 2 vahetust ning oligi kõik. Esimesel päeval tegin tainast ja teisel päeval liigutasin aluseid pakkimisest lattu ja vastupidi. Sel nädalal aga ei töötanud seal tehases üldse.

Ühe päeva töötasin Eagle Eye Racecource’il ja panin seal telke püsti enne mingit hobuste võidusõidu üritust.

Kaks päeva töötasin uues kohas andmesisestajana. Jama oli see, et töötunnid olid väga kehvad s.t 4 hommikul kuni 12 lõunani. See-eest oli töö väga lihtne. Esimesel päeval pidin dokumente skänneerimiseks ettevalmistama. Põhimõtteliselt võtsin sadadest dokumentidest klambreid välja. Mitu tundi järjest. Seejärel sai ka arvuti taga andmeid rõõmsalt sisestada.

Klambreid välja võttes tuli küll naeratus näole mõeldes, et ma reisisin teisele poole maakera, et paberitest väikeseid metalltükikesi eemaldada. Nojah, can’t complain, it pays the bills. Uuel nädalal vast sebib tööagentuur mulle veel midagi.

Olen üsna happy, et ma neid tööotsi ikka saan. Vastasel juhul peaksin oma säästude kallale minema ja ega seda kapitali kauaks ei jätkuks. Muidu otsin endiselt rõõmsalt püsivamat tööd, kuid seni tulutult.

Immigratsiooniametist sain reedel emaili, kus nad tahtsid, et ma saadaksin neile dokumendid, mis tõestaksid, et ma farmis töötasin. Saatsin neile skänneeritud vormi 1263 ja oma pangakonto väljavõtted (sealt on võimalik välja lugeda, et ma ka reaalselt neis maapiirkondades viibisin). Arvan, et järgmisel nädalal saan teada, kas tuleb viisa või mitte.

Sel nädalal müüsin ka Useless’i maha. Sain $1000, mis on üsna hea kuna auto kere oli üsna roostes, rooliloks suur, vedrustus tahtis vahetamist ja tossu tuli ka rohkem välja, kui oleks tarvis. Siit sealt kuulsin, et auto remont oleks läinud kuskil $1000-$2000 maksma pluss rego (numbrimärkide kehtivus). Seega oleks pidanud suurusjärgus kolm kilo autosse matma, et tollega edasi liigelda. Selle raha eest saab juba normaalse auto osta.

Auto maha müüdud, tuli uus asemele osta. Benn (roommate) oli nädalaks MacKay’sse (Brisbane’ist 1000 km põhja poole) läinud vanematele külla ja ta lubas oma autot kasutada. Gumtree’st leidsin 1997 aasta Ford Festiva, millel oli rego järgmise aasta mai kuuni ja kehtiv Safety Certificate (paber, mis ütleb, et auto on tehniliselt korras). Probleem oli see, et auto asus 90 km minu kodust põhja pool.

Veidi planeerimist ja sebisin Emma (sõbrants, kellega Bundabergi farrmis töötasin) endaga kaasa tulema. Benn’i autoga sõitsime Mount Mee’sse, kus uus auto meid ootas.

Sõit Mount Mee’sse oli üsna huvitav. Sealkandis on väga ilus loodus – mäed, sinkavonkalised ja järsud (18%) üles-alla teed. Ilusaid vaateid oli palju. Veidi eksisime Mount Mee’s ära, kuid leidsime õige koha lõpuks ikkagi üles.

Perekond, kellelt auto ostsin, oli üsna suur. Mina lugesin kokku 7 last, kuid Emma oli pereemalt kuulnud, et tegelt on neil kümme last. Neist kolm olid veel väga väikesed. Tüdrukuid oli kaheksa ja poisse kaks. Tõeline farmipere.

Suurt midagi ei oskanud ma seal auto juures inspekteerida. Auto läks võtmest käima ja proovisõidu käigus õhku ei lendanud. Ostsin ära. Läks maksma $2000.

Tagasiteel sõitis Emma Benn’i autoga ees ja mina oma uues Ford’is järel. Ainuke probleem, mida märkasin, oli see, et autol hakkas rool kergelt vibreerima, kui üle 100 km/h sõita.

Homme üritan auto oma nimele ka ametlikult registreerida. Miski ütleb mulle, et sellega tuleb ka mingi jama.


Toimingud

Information




