Iidne traditsioon

9 07 2012

Tööst

Töötasin viimased kaks nädalat endiselt andmesisestajana ning reedel oli viimane tööpäev. Kogu selle aja otsisin ka uut tööotsa, kuid tulutult. Täna aga sain tööagentuurilt sõnumi, et neil tarvis mingeid lihttöölisi kuhugi tehasesse. Kuna mul ei ole hetkel tööotsi jalaga segada (täitsa masendav, kui raske on normaalset tööotsa siin riigis leida), siis otsustasin, et võin ju proovida. Homme lähen ja saan täpsemalt teada, mida see endast kujutab.

Pokkeriõhtu

Nädal tagasi korraldas üks eestlane – Madis – pokkeriõhtu, kuhu kogunes umbes 15 pokkerisõpra. Mihkel oli ka Briss’i tulnud Bundaberg’i farmist. Läksime koos kaardiõnne proovima.

Mängisime rõõmsalt $10 maha ja olime muidu sotsiaalsed (minu jaoks on sotsiaalne ainuüksi juba see, et ma end kohale vean…).  Minu jaoks lõppes õhtu sisuliselt siis ära, kui pokkerimängus viiendaks jäin. Ah seda kaotuse kibestumist… Lisaks oli seal ka veidi võõras olla.

Madise sünnipäev

Nädal hiljem läksin samasse kohta, kuid seekord Madise sünnipäeva tähistama. Tegelikult ma olin kahevahel, kas lähen sinna või mitte kuniks Madis kirjutas Facebook’is, et tal oleks tarvis jääd ja dipikastet sinna. Otsustasin, et aitan ta hädast välja ja läksingi.

Madise juures kohtasin uusi inimesi, kuid ka pokkeriõhtust olid tuttavad näod esindatud. Peaaegu kõik olid eestlased. Mõni austraallane oli kah ära eksinud.

Õhtu kroon oli see, mil vanu igipõliseid 13. sajandi talupoja-aegseid arhailiseid Eesti traditsioone järgides tõsteti Madis “24 korda toolil üles”. Kuna enamus ajast chilliti väljas basseini ümbruses, siis ei tahtnud Madis väga toolile istuda kuna ta põdes, et ta basseini visatakse. Eks ta hirm oli ka põhjendatud kuna vesi seal oli üsna külm ja sünnipäevalised ei olnud kõige kainemad.

Anywho, ühel naiivsel nõrkusehetkel istus Madis toolile ja juba esimese ülestõstmise pealt visati tüüp basseini.😀 Priceless!

Teise aasta viisa

Alusasin ka teise aasta working holiday viisa taotlemist kuna mulle tundub, et tööandjad on rohkem nõus mind palkama, kui teavad, et saan Austraalias olla 2013. aasta detsembrini. Viisalõiv läks maksma $270 ja seejärel peale avalduse esitamist pidin läbima kopsuröntgeni (vorm 160EH) ja terviseläbivaatuse (vorm 26EH).

Reedel käisingi Medibank Healt Solutions’i kliinikus paberimajandamas. Registratuurist küsis tädi, et kas ma olen kindel, et pean ka terviseläbivaatuse tegema kuna 99% juhtudest ei ole seda teise aasta WHV jaoks tarvis. Lisaks ei ole ma kunagi ühtegi surmahaigust põdenud ning seetõttu ei ole vaja ka vastavat kontrolli. Otsustasin, et teen vaid röntgeni ja sain $274 visiiditasu (sisaldas röntgenit ja terviseläbivaatust) tagasi ning maksin vaid $104 kopsuröntgeni eest.

Nüüd ootan kuniks keegi immigratsiooniametist saadab mulle emaili, et sain teise aasta viisa või nõuab tervisekontrolli või mingeid muid dokumente. Vaatab, mis saab.


Toimingud

Information




