Suur monster

14 06 2012

Koostasin nimekirja sajast asjast, mida ma elus teha tahan. Olen tasapisi asunud ka sealt tegevusi maha kriipsutama (eelmises postituses kirjutasin zorbingust).

Ma ei ole väga suur kinotaja ja ehk seetõttu polegi ma kordagi jõudnud ühtegi 3D filmi vaadata. Mõte sellest on olnud ajukäärude vahel mu Londoni saaga päevadest saati. Seega olen pea poolteist aastat molutanud ja tegudeni pole jõudnud.

Esmaspäeval oli siin Austraalias riigipüha – Inglismaa kuninganna sünnipäev. Töölt oli vaba päev ja otsustasin, et on aeg see 65. kohal positsioneeruv bucket list’i element ette võtta.

Kuna mulle on alati superkangelaste filmid meeldinud, siis valisin “ohvriks” filmi “The Avengers”. 3D seansi pileti sain hinnaga $19.

Vaatasin filmi ära. Meeldis.

Kogu ettevõtmise juures ei olnud üldse nii tähtis see filmivaatamine, vaid see, mis järgnes filmile. Peale seansi lõppu oli mul suur loll smail näos.😀 Tuju oli hea. Listist asjade mahakriipsutamisel on omad võlud. I felt great!

65. Vaata 3D filmi

Need, kes pikemalt mu blogi lugenud, teavad, et ma fännan Lady Gaga’t. Hea küll sõna “fännan” ei ole vist kõige tabavam, kuna ma ei oska ühtegi Gaga lugu peast laulda. Lisaks ei käi ma väga friikides riietes ringi. Agas saate aru küll.

Gaga lood meeldivad mulle. Palju power’it. Lahe, kuidas Lady Gaga on jõudnud nii kaugele jäädes iseendaks (paljude arvates imelikuks). Ta on tõesti väga gaga. Arvan, et meis kõigis on peidus väike monster, kes salamisi (mulle meeldib sõna “salamisi” !!! :D) soovib end valla päästa, kuid mingil põhjusel ei saa seda tihti teha. Tasakesti läheb juba offtopic’uks. Sorry! Asja juurde.

Kaks nädalat tagasi, kui ma veel Izabella juures elasin (esimene sharehouse Briss’is), ostsin ma pileti Lady Gaga kontserdile. Pidin umbes 10 kalendripäeva ootama kuniks pilet postkasti jõudis.

Eile käisingi ta kontserdil. Alguses tundus veidi kummaline seista järjekorras, kus ümberringi olid väikesed monsterid ja Gaga’d (teismelised Gagastiilis). Hiljem hakkasin neid kadestama, et ma ise midagi kreisit ei teinud. Ma paistsin oma tavalisusega massi seast välja. Feil! Kostüümid olid pealtvaatajatel vägevad. Tundsin end jällegi maailma kehvima fännina (loodan, et mu worst-fan-ever needus kunagi ka oma lõpu leiab).

Kuna olin ligi tund aega varem kohale tulnud, siis pääsesin lavale väga lähedale, ainult üks inimkiht lahutas mind piirdest, turvameestest ja Lady Gaga’st.

Kontsert ise oli vägev. Täiesti teine teema on esinejat live’is näha kui kodus arvutist kuulates. Rahvas s.t enamjaolt teismelised tüdrukud ümberringi olid pöördes ja lihtsalt gagad. Pidin noortele klassi näitama ja olin ka üks suur gaga😀 Eks ma kargasin ja röökisin ja jorisesin laulu (paari rida refräänidest ma ikka teadsin😀 WIN!!! :D) ja hüppasin ja vehkisn kätega… Anywho tagantjärgi tundub väga koomiline aga nii see oli. Lady Gaga oli fantastiline!

$195 kahetunnise esinemise eest. Väärt igat senti. Nagu ikka vahetas Lady Gaga show jooksul sada korda riideid ja tegi “imelikke” asju. Näiteks ta laulis mootorratta kostüümis, sünnitas uue inimrassi jmt.

Kõige rohkem meeldis mulle see, kuidas Lady Gaga publikuga suhtles. Mitu korda tänas kõiki oma fänne, et nad olemas on. Lisaks jagas ta ka paar monoloogi oma elust ja sellest, kuidas tema elu koolis oli (vihjeks, noorena ei olnud lihte olla gaga). Jutt läks südamesse. Olen nüüd veel suurem fänn kui varem. Väga lahe õhtu oli.

25. Lady Gaga kontsert

Pilte mul pole, kuid üks video ühest tema kõnest:

Mulle meeldib, kuidas üks tüüp karjus selles videos “Fuck ’em” ja see, kuidas Lady Gaga kogu aeg ütles fännidele “And I love you too”. Ma❤ Gaga!

Hair: 


Toimingud

Information




