Omas mullis

9 06 2012

Tööst

Varem kirjutasin, et töötan teadlikult aeglaselt. Nädal aega olin “aeglaselt” töötanud kuniks eile tuli team leader mu juurde jutule. Ütles, et “me siin mõõtsime kiirust ja kirjavigu…”, ma mõtlesin, et nüüd saan kinga vmt.  Aga seejärel ütles onu, et neil on kombeks nö õlale patsutada neile töölistele, kes väga head tööd teevad. Mu suureks üllatuseks olin ma veelgi kiirem kui varem ja teen vaid 0.56% vigu.

Arvan, et ma unustan end tööl ära ja siis läheb meelest, et pidin aeglaselt trükkima. Igal juhul nad juhtusid mõõtma ajaperioodi, mil ma sattusin olema üliproduktiivne. 😀 Pärast oli enesetunne päris hea… Olen nii tubli!😀

Minu sada

Kaks kuud tagasi, kui ma veel Melbourne’is elasin, andis Stefanie mulle ühe raamatu. Pealkirjaks oli “100 Things: What’s On Your List?“, autoriks Sebastian Terry. Steffi ütles, et talle raamat meeldis ja peaks ka mulle kärama.

Selle asemel, et terve elu töötada, maksta pangalaenu ja vaadata, kuidas elu vaikselt s’ust mööda veereb, otsustas Seb, et elus on muudki olulist. Ta koostas nimekirja sajast asjast, mida ta soovib teha. Näiteks langevarjuhüpe, Las Vegases võhivõõraga abiellumine, maailmarekordi püstitamine, tänava-artistina “töötamine”  jmt. Raamat ongi sellest, kuidas ta kõike seda ellu viis.

Olen raamatust vaimustuses.  Seb inspireeris mindki oma elu üle järgi mõtlema. Küsisin, et mida ma oma elus teha tahaksin. Pidin tõdema, et ei olegi endalt seda kunagi varem pärinud.  Olen üritanud koostada oma nimekirja, kuid peale kahte nädalat ei ole ma ikka veel suutnud sadat asja kirja panna. Hetkel on listis vaid 85 tegevust. Kui sada kokku saan, siis jagan nimekirja ka siin blogis.

30. Zorbing

Täna otsustasin, et võiksin oma nimekirja kallale asuda. 30. kohal on mu listis zorbing. Olen mõelnud, et päris lahe oleks palli sees mäest alla veereda. Guugeldasin veidi ja leidsin 40 km Brisbane’ist Gold Coast’i poole koha, kus sai zorbing’ut harrastada. Egas midagi, broneerisin pileti ja $55 vaesemana alustasin sõitmist, et esimene asi nimekirjast maha tõmmata.

Sõit oli veidi närviline kuna Pacific Motorway oli paksult autosid täis (huvitav, miks kõik nädalavahetusel Gold Coast’i sõidavad?). 40 minutit hiljem olin koha kenasti üles leidnud.

Rahvast oli vähe ja sain kohe löögile. Jalutasin rahulikult mäe otsa, kuhu toodi ka mu “pall”. Hüppasin mulli sisse, kinnitasin end riidest tooli külge ja siis lükati mind mäest alla. Järgnes 30-40 sekundit põrkamist, veeremist, pea-alaspidi olemist ja mu naerupurskeid.😀

Minu arust oli üsna tore. Kahju, et sõit vaid nii lühikest aega kestis.

30. Zorbing

SalaSeikleja


Toimingud

Information




