Brisbane Lions vs West Coast Eagles

3 06 2012

Täna käisin Benn’iga esimest korda Australian Rules jalgpalli vaatamas. Kodulinna meeskond Brisbane Lions mängis läänekaldalt tulnud West Coast Eagles’iga. Mängiti Gabba staadiumil (The Gabba) ja kohal oli üle 15,000 pealtvaataja.

Ma olen täielik spordivõhik ning ma ei teadnud absoluutselt mitte midagi aussie rules football’ist. Benn on aga suur Brisbane Lions’ite fänn ja seletas mulle mängu lahti. Seletamist oli palju. Põhimõtteliselt meenutab mäng USA jalgpalli, kuid mängijatel pole kaitsevarustust. Mängu eesmärk on lüüa pall jalaga nelja posti vahele. Kui pall jääb kahe keskmise posti vahele, saab meeskond 6 punkti, kui äärmistesse vahedesse, siis vaid ühe punkti. Vastasmeeskonna ülesanne on teisi takistada, kuid nö rajalt maha võtta võib vaid seda mängijat, kellel pall parajasti käes on. Nojah… Eks seda peab nägema, et ettekujutus tekiks.

Mängu vaadates tundsin end kui maailma kõige kehvem spordifänn. Ma ei saanud algul midagi aru, miks ümberringi inimesid mängule kaasa elasid. Või, et miks nad rõõmustasid, kui keegi palli kinni püüdis, kuid postide vahele ei viinud vmt… Kõik  tundus üsna kaootiline. Hiljem hakkasin juba taipama.

Benn andis mulle ühe “lehviku” ja ütles, et kui Brisbane Lions punkti saab, siis tuleb sellega lehvitada… See oli esimene asi, mille mängu käigus selgeks sain😀. Mängu poolajal tegime ka paar pilti. Sealt näete ka mu suurt lolli smaili.😀

Ahjaa mäng osutus palju põnevamaks kui arvasime. Brisbane Lions’ile raha panustades oleks olnud võimalik raha viiekordistada. Seega favoriit oli West Coast Eagles. Mäng oli väga tasavägine ja sõna otseses mõttes tehti võiduvärav viimase minuti jooksul. Mängu viimased minutid olid väga lahedad. Rahvas läks pöördesse, inimesed elasid kaasa, karjusid, hõikasid, röökisid, trampisid jalgadega… Väga lahe oli.

Ma ise ka leidsin end ühel hetkel  lõvidele kaasa elamas. Arvan, et see tõigi lõvidele tänase võidu😀 Oh jah, mida nad küll ilma minuta teeksid….

It was an awesome day!


Toimingud

Information




