Uus uus algus

2 06 2012

Kolisin. Jälle.

Eile hommikul ütles Izabella (eelmise sharehouse’i omanik), et tolle maja ülalpidamine on liiga kulukas ja “tagastab” maja pangale. Nädala-paari pärast kolib ta ise majast kogu oma kraamiga välja.

Pidin otsima uue koha. Õnneks oli ühel tüübil, kelle maja ma varem juba külastasin, tuba endiselt tühi. Samal hommikul saatsin talle paar sõnumit ja juba järgmisel päeval (s.t täna) kolisingi sinna. Päris lahe kui kiiresti asjad Down Under’is muutuvad.

 

Andmesisestaja tööst

Lisaks minule sisestab andmeid veel umbes 60-70 inimest, kõik samas ruumis. Töö on meeltnürindavalt igav (mõtlesin uue sõna välja?), kuid eelistan seda iga kell farmitööle.

Kahel päeval mõõdeti ka meie kiirust ning tuli välja, et ma töötan 2.5 korda kiiremini, kui kingasaamiskiirusetase (jälle uus sõna?). Paar päeva hiljem sain aru, et ei ole mõtet seal väga rabeleda kuna kiiremini töötades palk ei muutu. Seega olen seal täiesti teadlikult laisk ja töötan rahulikult. Järgi mõeldes on see ehk isegi kasulik. Kui kõiki andmeid ei jõuta sisestada, siis projekt venib võibolla nädala võrra ja siis saan selle võrra rohkem palka😀

Hetkel on social life täielik null, kuigi olen peaaegu kaks nädalat Briss’is elanud. Eks see hostelite vahetamine ja kodu otsimine on olnud veidi nõme, kuid nüüd on vähemalt kodu olemas. Aeg-ajalt tunnen Bundabergi farmiorjadest puudust. Seal oli palju huvitavam. Nojah, eks siin läheb kah paremaks.

Homme, kui väga vihma ei saja, lähen Benn’iga Australian Rules jalgpalli vaatama. Ahjaa, Benn on kaasüüriline, kelle vanaema on maja omanik. Elame näeme, kuidas ma end siin sisse sean…


Toimingud

Information

3 responses

2 06 2012
Erki

Keskmine austraallane on siis laisk?
Hea, et farmi päevad läbi on. Oledki juba teisel redeli pulgal.

3 06 2012
salaseiklused

Pigem vastupidi. Kõige kõvemad tööloomad on austraallased nagu näiteks Tony (the Godfather of Tomatoes). Minu töö juures on enamik kas Inglismaalt või Iirimaalt. Mõned Austraallased ja Uus-Meremaalased on kah pundis.
Tasakesti susserdan endale siin asjalikumat tööotsa ühe austraallase abiga, kes varem töötas finantssektoris… Kolme kuu pärast on mul plaanis saada mõne Fortune 500 firma CEO’ks.

6 06 2012
Erki

😉




