Sünnipäev Bargara’s ja töövestlus Brisbane’is

18 05 2012

Neil’i sünnipäev Bargara’s 13.05.2012

Täna tähistasime Neil’i 30. sünnipäeva Bargara’s QLD. Kohal olid mina ja viis kolleegi farmist ehk siis kolm eestlast, iirlanna, prantslanna ja inglane.

Tegime väikese BBQ ja siis randa. Rahvas ujus ja chillis niisama, tehti palju pilte, millest allpool šeerin vaid üksikuid (Piltidelt on näha kui pruun ma olen… Ise ma ei arvanudki, et asi nii hull on… Ainult käelabad on valged.).

Austraalia on selline koht, kus on igal pool lahedad inimesed. Lähed ühest kohast teise ja ikka sama kordub. Alguses on veidi jama, kuid tekivad sõbrad ning siis on jälle raske mujale edasi liikuda. Pidevalt käib üks sildade põletamine ja ehitamine. Davai, Facebook, email, Skype jmt on olemas ja saab netis suheldud, kuid see ei ole sama.

Farmipäevad on mul nüüd koos ja olen nüüd sellises olukorras, kus lähiajal arvatavasti liigun edasi uude kohta. Seekord kas Brisbane või Sydney. Homme on töövestlus Brisbane’is andmesisestaja ametikohale. Ei ole väga fäänsi amet, kuid see on samm õiges suunas s.t farmielust väljapoole.

Rannachill tehtud, sõidutasin kõik Useless’iga koju. Kui tüdrukud karavaniparki ära viisin, siis  mainis Emma, et tal on karavanis üks üleliigne kitarr. Itaallased, kes seal varem elasid, jätsid selle maha, kui kodumaale tagasi läksid.

Tahtsin kohe seda imepilli näha ning kümme minutit hiljem lahkusin sealt uue kitarriga, mille sain tasuta😀. Awesome! Sain ka ise kingituse Neil’i sünnipäeval😀. Great success! Kitarri nimeks sai Jane (Emma keskmise nime Jayne järgi).

Nüüd saan kahe kitarriga mängida. Koolitan kellegi oma sharehouse’is akorde mängima, siis saan samal ajal soolotada… Looking forward.

Töövestlus Brisbane’is 14.05.2012

Bundaberg’ist sõitsin Briss’i umbes 5 tundi. Vestlus oli veel ühe Uus-Meremaa neiuga (Casey). Ka tema oli samale ametikohale kandideerinud (vaja oli mitu inimest). Esmalt andis üks väga ilus neiu meile ülevaate tööagentuurist, kus olime, ja selle teenustest. Täitsime veidi pabereid, et agentuuril oleks meie oskustest ja töökogemusest parem ettekujutus.

Seejärel vestlesime ühe teise naisega, kes minule väga tähelepanu ei pööranud. Rohkem räägiti Casey’ga kuna tööle saamiseks tuli läbida trükkimistestid ning tema kiirus jäi alla soovitud 8000 KSPH (keystrokes per hour) taseme. Mina olin selle ületanud.

Tädi küsis minult vaid Austraalia töökogemuse kohta. Rääkisin, et töötasin vaid farmides ja korjasin tomateid, maguskartuleid, istutasin taimi ja rohisin jne. Midagi asjalikku ma ei teinud. Sealt edasi lõppesidki minule suunatud küsimused. Mu Eesti töökogemus teda absoluutselt ei huvitanud.

Jäi mulje nagu tädil oli väga ükskõik minust ja tahtis kiiresti asjaga ühele poole saada ning tagasi oma toimetamiste juurde minna. Reedeks lubati teada anda, kas saan töökoha või mitte. Ei olnud just kõige positiivsem kogemus.

Vestlus lõppes sellega, et tädi läks Casey’ga uuesti seda trükkimistesti tegema, et näha, kas ta ületab lävendi või mitte. Veidi ootamatult sai kõik läbi. Küsisin, et “kas nüüd on kõik?” Ja vastati, et “Sinuga küll jah.”

Nojah, sain vähemalt oma Austraalia esimesel “töövestlusel” käidud. Ka ülikonda sain siinpool maakera esimest korda kanda.

Päev peale vestlust nägin aga GumTree’s taas kuulutust täpselt samale ametikohale samade kontaktandmetega. Kuulutus postitati päeval, mil mul intervjuu oli. See nüüd küll minu kasuks ei räägi.

Suhteliselt alatu värk – mulle ei öelda isegi, et “tänan kandideerimast” ja juba otsitakse uut inimest.


Toimingud

Information




