Saan kinga?

16 04 2012

Džiisassssss. Mul ei ole sõnu. Täna oli lihtsalt võimatu tööpäev.

Kõik algas väga kenasti. Hommikul ärkasin üles kell 5 ja läksin kööki ning panin muusika läpparist mängima (tavaliselt me hommikueinestame ebamugavas vaikuses). Oh what a lovely day! Inimesed ümisesid viisi ja mõni isegi laulis kaasa. It really was a bonding moment!😀

Russell (farmi omanik vmt) tuli autoga meile järgi ja tuju oli hea. Tööl pandi meid järjekordse põllu juures maha ja õnnis talupoja elu võis alata. Seekord tuli meil põllult kõik vanad kilejupid eemaldada.

Ilm oli soojem ja niiskem kui eelmisel nädalal ja higi voolas ojadena. Põld oli ka mõnusalt tolmune ning kogu too mustus maandus mu ihu peal. Tuul sasis mu juukseid, päike kõrvetas kaela, jalgealune muld hakkas tasapisi lõõmama ja maod sisistasid rõõmsalt rohus (Michelle nägi täna kolmemeetrist madu!!!). Ka töö käis nii kiiresti kui võimalik.

Seal oli täielik põrgu. Tund aega möllasime tunnipalgaga ning siis viidi meid ühe teise põllu peale, kus sama jama tegema pidime. Kuna me olime väidetavalt liiga aeglased, siis pandi meid tükitöö peale s.t iga rida oli $3. Siin saan kindlasti rikkaks, tegin 12 rida. Loodan, et palk mu rahakotti ära mahub.

Töö käigus jõin ära oma 3 liitrit vett ja siis palusin Jules’i (kubjas), et ta mulle vett juurde tooks. Seda ta õnneks ka tegi. Jama vaid, et kubjas torises, kui ma tema toodud vett jõin – vaja oli ju end kiiremini põllul liigutada. Džiisas! Miks ta mulle üldse vett tõi, kui ma seda juua ei tohi?

Rügasime nende kilejuppidega ja saime väga-väga tolmuseks. Ma ei ole vist kunagi nii must olnud. Kogu see põllutolm jäi higise naha külge kinni. Olin täitsa neeger.

Tööpäeva lõpus ütles Jules, et kui me end kiiremini ei liiguta, siis saame kinga. Ma orjasin elu eest ning selle peale öeldakse, et saad kinga… Tomatipõld tundub puhkusena tänase päeva taustal.

Järgi mõeldes, mul ei olekski midagi selle vastu, kui kinga saaksin. Miinumpalga pärast ei ole mõtet nii kõvasti rassida. Õnneks sain täna ka kõne Jules’ilt, kus ta ütles, et mul ja Luca’l on homme vaba päev. Jeiiii!

20 tööpäeva pean veel vastu pidama. Loodan, et töö läheb paremaks.

Wish me luck!


Toimingud

Information




