Hammertime

4 04 2012

Varasemast olen jätnud mainimata, et maja, milles elan, lammutatakse varsti maha. Täna sain teada, et järgmisel laupäeval võetakse elekter välja,veidi hiljem tehakse majale üks-null. Kõik peavad nädala jooksul välja kolima.

Kuna Pets jääb Melbourne’i, siis oli tarvis leida talle auto. Muidu ei saa ta mitte kuidagi tööle (varem sõitis ta Useless’iga). Gumtree’st leidsime auto kuulutuse, sõitsime kohale, vaatasime üle. Auto küll tossas veidi rohkem kui oleks optimaalne, kuid nägi väga tipp-topp välja. Pets ostis ära. Arutlesime, et kui lähebki katki, siis saab kasvõi velgede eest pool rahast tagasi. Jäime ostuga rahule.

Eile olin Gumtree’s kuulutanud, et otsin reisikaaslasi oma Bundaberg’i roadtrip’ile ning leidsin ka mitu huvilist. Kõige asjalikuma jutuga olid kaks dreadlocks’idega tüdrukut, kes lubasid ka kaasa tulla Sydney linnani. Kaks tundi peale nende nõusolekut ütlesid nad ikkagi ära. Nende couchsurfing’u host Sydney’s saatis nad pikalt. Nojah, mul läks tuju kohe kehvemaks.

Ülejäänud huvilised olid pirtsakad – küll sooviti sada asja külastada, paar päeva hiljem startida jne. Üks soovis, et ma talle kah farmitööd sebiksin ja käis oma tööotsimise küsimustega pinda. Üks neiu tahtis, et sõidaksin päevaga 1500+ kilomeetrit … džiisas sõitku lennukiga kui nii kiire on. Teiste pilli järgi ma tantsida ei tahtnud ja otsustasin, et lähen maailma kõige parema seltskonnaga – ise endaga.

Steffi, mina ja Pets tegime ka viimase õhtusöögi (kõlab uhkelt eks? :D). Eniveiz. Pets kokkas, mina planeerisin roadtrippi ja Steffi oli lihtsalt ilus. Söök oli nämm-nämm. Tänks Pets!

Õhtu jätkudes hakkas kurk kuivama ja me kõik saime kokku mu hea sõbra Jack Daniels’iga. Mingi hetk parandasime faximasinat. Seda tegime muidugi haamriga😀 … Ohjah.. Vaene faximasin. Veidi hiljem käisime poekäruga sõitmas. Pildid allpool annavad ettekujutuse (mina olid enamasti kaamera taga).

Homme stardin Bundaberg’i suunas.

Haamrimees


Toimingud

Information




