Fake-job esimene päev

19 03 2012

Täna oli mu fake-job’is esimene tööpäev. Olin veidi mures, kuna eetris on paar päeva vaikus olnud – ma ei ole midagi kuulnud oma fake-tööandjalt töökohustuste jmt kohta.
Õnneks sain kell 8:07 emaili, milles manager teatas, et homme või lähipäevil saadetakse mulle kõik vajalikud juhised ja materjalid. Saatsin vastuseks, et ootan põnevusega seda kraami. 8:08 oli tööpäev läbi.😀
Võtsime riski ja otsustasime, et lähme Miki majja elama. See otsus tuli muidugi raskelt. Me kaalusime oma alternatiive – tegime SWOT analüüsi ja kalkuleerisime kasutegureid ning maksimeerisime kasulikkust Laplace’i meetodiga (mul ikka majandusteaduse kõrgharidus… watch out everybody!).
Tegelt jäi kaalukauss Miki poole kaldu kuna ta ei nõudnud meilt pika-ajalist (s.t 3+ kuud) lepingut. Kui soovime välja kolida, siis tuleb vaid nädal ette teatada. Hetkel on mu fake-töökohaga nagunii asjad veidi kahtlased ja seetõttu ei tahagi ma end mingi lepinguga pikalt siduda. Mine tea… Ehk on see mingi jama ning ma olen varsti jälle kusagil farmis orjamas. Seega: Miki is the best thing since sliced bread.

See ya later,
Fake-tööline


Toimingud

Information

2 responses

20 03 2012
Erki

You are the one who made my childhood unforgettable. You are the best gift our parents could ever give me. I Wish you a very sweet and warm birthday. My friend, my support, I love you my brother.

Palju Õnne sünnipäeva puhul vennaraas.
Tervitavad Ema, Janek, Markus, Erki

22 03 2012
salaseiklused

Tänud!




