Fake-job

14 03 2012

Paar postitust tagasi kirjutasin, et sain ühe tööpakkumise kaupleja assistendi ametikohale. Selle tööpakkumisega seoses on õhus mõned “agad”.
Esiteks käib kogu töö kodust. Mul on tarvis vaid internetiga arvutit ning mobiiltelefoni (järgi mõeldes kõlab see ju üsna hästi :D). Ei ole mingit kontorit kuhu tarvis end kohale vedada. Ettevõttel on alles plaanis Sydney’s uksed avada. Muidu tegutsevad nad vist viies riigis.
Teiseks on ettevõte registreeritud Mauriitiuses. See on üks saar Madagaskari kõrval ehk siis Aafrikas. Kahtlane värk, kuid ehk on see saareke maksuparadiis ja seetõttu paberil ongi ta sinna kantud. Finantsasutuste puhul pole selles midagi imelikku.
Kolmandaks jäävad tööülesanded mulle veidi segaseks. Eks ma töö käigus saan asjast parema ettekujutuse. Hetkel tundub, et pean mingeid tehinguid läbiviima ja klientide rahavoogudega möllama. Eks ta üks sasipunder ole…
Firma kodukas on üsna professionaalne ja tööleping nägi küll lühike, kuid asjalik välja. Panin oma autogrammi alla ja teatasin, et esmaspäeval 19. märtsil hakkan rõõmsalt nende heaks tööle. Seega korilaselu on mõneks ajaks möödas.
Aeg-ajalt on mõte peas, et tegu on mingi pettusega ja mu pangakonto tehakse tühjaks. Ma pidin oma töölepinguga ka oma passikoopia ja pangakonto numbri neile saatma. Ehk on neil võimalik selle infoga mu konto tühjaks teha? Siiamaani ei ole mu kontolt midagi tuuri pandud.
Elame näeme, mis mu fake töökohast saab…


Toimingud

Information




