Valgus tunneli lõpus

9 03 2012

Paar päeva tagasi sadas kõvasti ja arvasin, et sellele järgneb vesine päev. Otsustasime Petsiga streikida ja jäime Dave’i juurde pikka kolmetunnist hommikusööki tegema.😀
Dave lüpsis lehmad ära (loe pani nad lüpsimasina külge) ja seejärel liitus ta meie seltskonnaga. Saime tema käest teada, et siin läheduses on üks mahajäetud kullakaevandus, mida me võiksime külastada. Muud midagi siin piirkonnas vaadata pole. Dave näitas kaardil, kus see koht asub ja veidi hljem olimegi teel.
Sõit oli Whroo’sse, Rushworth’ist 10-20 km edasi. Seal asub Balaclava kullakaevandus. Korra eksisime veidi ära, kuid leidsime selle kaevanduse ikkagi üles. Kaevandus asub keset metsa ja ümberringi on vaid kruusateed. Tegu on üsna üksiku kohaga.
Kaevanduse juures olid ka mingid mahajäetud hooned (kunagi oli mingi turistilõks seal). Tuli veidi jalgsi matkata (umbes 5 minutit) kuniks nägime ühte tunnelit mäekünka sees.
Tunneli lõpus paistis valgus😀. Mina ja Pets läksime muidugi tunnelisse eirates hoiatussilte, et varisemisohtlik(that’s the backpacker style) ja liikusime valguse poole. Tunnel oli heal juhul 150 meetrit pikk. Pead tuli madalal hoida, et mitte vastu lage ära lüüa.
Muideks kuld oli siin kvartsikivi sees. Seega kaevandati kvartsi ja seejärel otsiti selle seest kulda. Vähemalt nii sain mina asjast aru, kui lugesin vastavaid infotahvleiid.
Otsisime-otsisime, kuid meie kulda ei leidnud. See-eest oli ilus vaade mäe peal (kulda kaevandati mäerahnu seest).
Tegime ka paar pilti.

Sel kolmapäeval sain ma ka ühe huvitava emaili. Mulle pakuti kaupleja assistendi (trader’s assistant) ametikohta ühe forex’i maakleri juures. Asja teeb kummaliseks see, et ma ei mäleta, et oleksin oma CV’d neile saatnud… Ja kui saatsingi, siis see oli umbes kaks kuud tagasi. Eniveiz, tuli üsna konkreetne pakkumine tööülesannete ja muu taolisega.
Vastasin neile, et olen huvitatud ja järgmisel päeval saadeti mulle ka tööleping/avaldus, mille pidin täidetuna neile tagasi saatma. Vastavad toimingud said ka täna tehtud ja nüüd ootan juhiseid, millal tööle saan hakata.
Päris lahe, võibolla saangi nüüd jala finantssektori ukse vahele… Ka selle tunneli lõpus paistab valgus.

Täna on reede ning töölt vaba päev. Plaanis on minna Dave’i ja tema sõprade/tuttavatega Kyabram’i rodeot vaatama. Dave lubas meid (mind, Pets’i ja Oli’t) härjaga “ratsutamisele” kirja panna. Loodan, et ma täna surma ei saa. Mine tea, ehk näen tänagi valgust tunneli lõpus.


Toimingud

Information




