Vihma sajab, kõik ujub

27 02 2012

Nüüd elab mu autos juba kaks inimest. Ka Peeter on end siin sisse seadnud ja täna oli tal ka esimene tööpäev. Petsiga koos korjasime peaaegu 3 kasti tomateid. Tüüp oli ligi kolm korda parem korilane, kui mina oma esimesel tööpäeval. Algus on paljutõotav.

Päev oli veidi vihmane peale tööd. Sõime ja hiljem keerasime magama.

Hommikul oli taevas üsna pilvine ja läksime tööle. Töötasime vist pool tundi, kuni vihma sadama hakkas. Otsustasime tööpäeva ära lõpetada.

Läksime jälle järve äärde. Vihma kord sadas, siis sadu lõppes ja siis sadas edasi. Petsil oli igav ja ta parandas mu õnge ära. Sõitsime ühe niisutuskanali juurde, et sealt kala püüda. Kahjuks midagi kontsu otsa ei sattunud.  Ka vihma hakkas sadama.

Vaatasime autos filmi kuniks vihm hakkas niivõrd kõvasti vastu autot peksma, et läpaka kõlaritest midagi enam kuulda polnud. Õues oli kottpime.

Ma hakkasin muretsema, et kui sedasi edasi sajab, siis ujutab see kanal üle ja uputab mu superauto ära. Keerasin auto käima ja alustasin sõitu Dave’i poole (see farmer, kus Oli elab).

Vihma sadas nii kõvasti, et nähtavus oli heal juhul 5 meetrit. Kogu asfalttee oli vee all. Orienteerusin helkurite järgi, mis olid asfaldil. Pets istus autos taga ja tema jaoks oli nähtavus null. Ka tema oli mures. Ütles, et ma jääksin seisma ning pole mõtet edasi sõita, kuid ma ei tahtnud sel teel seisma jääda. Sõitsin edasi.

Ühes kohas keerasin vasakule ja teelt kadusid nüüd kõik helkurid. Tegemist oli asfaltteega, kus vaid üks auto mahub liiklema. Seal sõitsin tasakesti ja mõtlesin, et võibolla jään sealsamas asfaldil kinni, kuna mõnes kohas oli vesi ka muda tee peale uhanud. Õnneks kinni kusagil ei jäänud.

Viimane jupp oli mööda kruusateed, millel olid mõnusad poriloigud. Kui äikest lõi, siis oli kogu taevas valge (üsna ilus vaatepilt muideks). Lisaks olid ka kõik need poriloigud valged.

Dave’i juurde jõudsime elusalt ja tervelt. Ta oli Oliga juba mõned õlled teinud ja kutsus meid samuti külla. Õhtu läks üsna lõbusaks – mängisime kitarri, Dave laulis (vot see mees oskab laulda), Pets tegi Oliga suupilli soolot… käis üks suurem lällamine😀


Toimingud

Information




