Dei Gra Reg Fid Def

26 12 2011

See hetk, mil avastad, et oled juba järjest 34 FreeCell’i mängu võitnud… Sellest sai kõik alguse. Mõistsin, et ma ei kasuta oma aega väga produktiivselt. Pean hostelist pääsema. Suren siin aeglaselt.

Olen asotsiaalne. Ma väga ei taha hostelis kellegagi suhelda. Sel ei ole erilist pointi, kuna paari päeva pärast lähevad need inimesed kuhugi edasi oma Austraalia reisil. Ega minagi taha ühte kohta väga kauaks seisma jääda. Selline see nomaadi elustiil ongi. Mõnele sobib, mõnele mitte. Ise kuulun vast viimaste sekka.

Loomaaiast. Üks belglane siin (Earnest vist on nimeks) on justkui 24/7 pilves.  Üsna raske on tema jutust aru saada, mõmiseb aeg-ajalt midagi ja vaatab kogu aeg justkui kaugusesse. Siis keksib siin mingi Antonio Banderase wannabe ringi oma kingade ja patsiga. Tollest tüübin hoian suure kaarega eemale. On ka üks Kanada tüdruk, kes tahab olla kohalik päikene, naerab/naeratab iga nalja/kommentaari peale . Kunagi ei saa aru, kas ta on siiras või võltsviisakas.

Aeg-ajalt vaatan komöödiaid. Üks iludus näiteks ei oskanud konservi avada. Mina ja üks prantslane jälgisime eemalt ja olime selle avastamisrõõmu tunnistajateks, kui  ta välja mõtles, kuidas konserviavajat kasutama peab. Kõigil olid suured smailid näos.Ahhaa-momendid ruulivad!

Muidugi on ka normaalseid inimesi. Eesotsas muidugi minuga😀. Tegelt on enamik inimesi siin täitsa tipp-topp. Võibolla satun mina lihtsalt rohkem suhtlema just  Gaussi kõvera sabadega? See seletaks nii mõndagi.

Tööst. Pidin ühte tomatifarmi tööle minema. Jutt oli, et võtan peale jõule ühendust ja siis lepib kokku täpse kuupäeva, mil tööga algust teen. Täna üritasingi onuga ühendust saada kuid tulutult. Paistab, et õndsad farmipäevad lükkuvad tulevikku.

Mäletan (olin Eestis), et rääkisin kord ühe usuhulluga, kes seletas, et kõik halvad inimesed saavad viimsel päeval oma “teenitud palga”. Need inimesed piinlevad muidugi PÕRGUS!😀 Ma nüüd loodan kah, et see farmerimees põleb igaveses tules ja sarviktaat torgib teda oma kolmhargiga😀 Aijah… Sarvik😀 Pisar tuleb silmanurgast välja, kui seda lollust ette kujutan.😀

Olin Olavile varem öelnud, et kui farmimees mulle tillika teeb, siis põrutan Perth’i. Täna, mil kõik märgid näitavad, et farmilaks jääb ära, viskasin münti. Mul on üks Suurbritannia kahenaelane münt, mille ühel poolel ilutseb kuninganna pea. Kõik muidugi teavad, et kuninganna vastab igale küsimusele jaatavalt (britid on ju alati nii viisakad). Seega kui peale jääb kuninganna, siis on vastuseks “jah”, kui teine pool, siis “ei”. Küsisin kuningannalt, kas minna roadtripile või mitte. Võiks ju muidugi veidi oodata, äkki ikkagi saan farmi… raha kuluks ära. Samas ootamine ja vegeteerimine on mind juba ära tüütanud.

Viske tulemuseks sain eide skalbi ja seega lähen Perth’i. Plaan on teha  epic roadtrip Perth-Melbourne-Gold Coast?. Gold Coast’i asi on veel selgumisel. Olaviga saan Perthis kokku (lendan sinna Melbsist), tema ostab auto ja bon vojaaž.

Reisi igasugused detailid selguvad arvatavasti siis, kui rooli taga oleme. Mitte varem!😀 Tegelikult ei olegi meil ju vaja kuhugi jõuda. Väga planeerida ei ole kah mõtet, kuna arvatavasti laguneb auto poolel teel ära😀 ja me peame kõrbest hääletama või endile takso tellima.😀 Loodan, et näen ka mõnda roadkill kängurud, siis saab sašlõkki teha😀.

Muideks sellel samusel mündil on kiri: “ELIZABETH II DEI GRA REG FID DEF.” Ega ma lampi postitustele pealkirju välja mõtle…

PS: Häid pühi!


Toimingud

Information




