Hostelielu

15 12 2011

Olen endiselt Hotel Discovery hostelis. Mulle meeldib siin. Inimesi on siin palju (loe: noort atraktiivset liha liigub palju :D), väga palju on sakslasi, hinna sees on  normaalne hommikusöök, puhkeruumis mängib alatasa mingi DVD film, toas on vaikne, kuigi seal on 16 voodikohta. Järgi mõeldes on mul social life siin suurem kui Eestis olles (see-eest saan alati raamatukokku põgeneda, kui inimestest tüdinen).

Ühel päeval rääkisin kahe saksa neiuga nende Austraalia kogemusest.  Nad tulid siia kolmeks kuuks enam-vähem kohe peale keskkooli lõpetamist. Jutu käigus tuli välja, et nende arvates on Melbourne ikka üks väga kole linn. Isegi Cairns  pidi ilusam olema.

Kuna mul puudub võrdlusmaterjal, siis ma ei hakanud nendega vaidlema, kuigi mulle Melbourne väga meeldib. Egas midagi, kui kole, siis kole. Tunnen sotsiaalset survet siit lahkumiseks.

Mõtlesin ka oma prioriteetide peale ja jõudsin selleni, et kuna mulle siin niivõrd meeldib, siis peaksin keskenduma sellele, et võimalikult kaua saaks Austraalias olla. Seega on vajalik leida mingi farmitöö, et saaksin taotleda oma working holiday viisa pikendamist veel ühe aasta võrra.

Mõeldud, tehtud. Tundub, et ka leidsin töö tomatifarmis. Tööpakkumise leidsin gumtree’st. Kuulutuses oli kirjas, et pean saatma sõnumi, kui tahan “kandideerida”. Umbes 3-4 sõnumit hiljem olin “kirjas”. Tööga saab algust teha alles peale jõule, seega ligi 2 nädalat on vaja edasi hostelis vegeteerida. Farm asub 115 km Melbourne’st põhja pool Bamawm’is. Kohapeal on tagatud majutus ja transport tööle ja tagasi (see lõbu läheb kokku maksma $150 nädalas).

Kogu see töölesaamine on hetkel vaid suusõnaline, mingit paberimajandust ei ole ma teinud. Hetkel lihtsalt usaldan tööandjat ja loodan, et kui ma talle oma eksistentsist enne jõule taas räägin, siis olen tal meeles. Arvan, et vahepeal on mõistlik jätkata tööotsinguid… Kõiki mune ei saa ühte korvi panna.

Kui te arvate, et ma olen super-excited, siis arvate valesti. Muidugi on tore, et leidsin töö juba esimesel nädalal aga farmitöö leidmine ei ole küll mingi asi, mis mind silda viskama paneks. Ega väga pikisilmi seda ei oota, kuid teise aasta viisa saamiseks, tuleb see ära teha. (Täpsustuseks: selleks, et saada õigus taotleda working holiday viisa pikendamine aasta võrra, tuleb töötada 88 päeva maapiirkondades s.t kindla postiindeksiga alades, valdavalt farmitöid tehes.)

Peale õndsat farmerielu üritan leida asjalikku tööd. Hetkel tundub, et parim viis selleks oleks otsida mingi internship (arvatavasti maksaksin selle lõbu eest peale), kuid see-eest saaksin jala ukse vahele. Esimene eelistus töökohaks on muidugi kõik, mis on seotud finantsturgudega, kuid viimased 6 kuud õpetas, et sobin ka IT’sse. Elame, näeme.

Ka mu vägeva korterikaaslase otsimise kuulutuse peale on reageeritud, kuid lähikuudel ei jää ma arvatavasti Melbourne’i. Mulle pakuti elamist majas, kus hetkel otsitakse viiendat üürilist. Paistab, et jääb seekord ära, kuigi tahaks kampa lüüa küll.

Tulevikuplaanidest on hetkel üsna kindel vaid see, et 15-18 märtsil olen taas Melbourne’is. Lähen vormelit vaatama. Siis saan ka selle asja Salakirjast maha kriipsutada.

Hakkan tasapisi ka ajavahega ära harjuma. Mu esimestel Austraalias oldud päevadel oli ikka suht võimatu õhtul peale kella viite ärkvel olla. Pidevalt oli nii, et pealelõunal s.t 13-15 vahel tekkis suur unekas ja laiskus… nii ma siis läksingi enne kella 18 magama. Need ajad on aga nüüdseks möödas. Praegu suudan juba kella 20ni ärkvel olla. No problem!😀 Vot nii kõva mees olen.

Elust veel nii palju, et puuviljad on siin jube kallid. Ka uudistes räägiti, et Austraalia puuviljad on kohati 2 korda kallimad kui Euroopas. Sarnaselt Eestile on siin peale kella 23 alkoholi müük keelatud, vist 10’st hommikul võis jälle tulivett osta.

Ahjaa… päikesepõletus on nüüd normis ja olen taas normaalne-näost-mitte-punane-mees. Päikest!


Toimingud

Information

2 responses

21 12 2011
Erki

Mis sa vahepeal oled teinud. Pole midagi kuulda olnud pikemat aega. Kindlasti kirjuta lähimal ajal midagi blogisse.

22 12 2011
salaseiklused

Suurt midagi ei olegi teinud, seetõttu polegi kirjutanud. Täna kirjutasin uue postituse. https://salaseiklused.wordpress.com/2011/12/22/madrats-kropsud-carlito/




