Kuuma päikese käes

7 12 2011

Eile, kui hostelisse läksin, oli kell vist pool üheksa vmt. Check-in’i sai teha alles peale kella 14. Õnneks sain oma kola sinna maha jätta. Edasi tutvusin linnaga. Variant oli ka puhkeruumis inimestega chillida, kuid neid oli seal mustmiljon tükki ja mul oli tohutu unekas… Arvan, et ma ei oleks seal kaua vastu pidanud.

Jalutasin mööda Yarra jõge (sellest on pilte eelmises postituses) ja mingi hetk leidsin end pargist, kus keerasin end muru peale magama. Magasin maksimaalselt tund aega. Ärgates märkasin, et ma ei olegi enam varjus ning otseloomulikult olen saanud päikesepõletuse. Kogu nägu ja kael on kergelt punakas (ei midagi hullu võrreldes mu esimese USA päevaga Nashville’i päikese käes, mil õhtul oli võimalik nahka nina ja otsmikult maha koorida… Jube! Hetkel näen välja nagu oleksin just saunalavalt maha tulnud…). Arvan, et mingi hetk ostan endale suure sombreero või kauboi kaabu😀. Päikesekreemidega väga jännata ei viitsi.

Kella 14 paiku tulin tagasi hostelisse ja tegin oma check-in’i ära. Käisin duši all ja seejärel otse bajenki-bajenki. Magasin kuskil 7 tundi, kui korra ärkasin. Keegi oli mulle kell 21 kolm korda helistanud :S. Tundmatu Austraalia number. Kuna minu numbrit teab vaid 2 inimest Austraalias – pank ja Olav (sõber Perth’i lähistel), siis ei vaevunud tagasi helistama (Olavi number on mul olemas ning sellelt ei helistatud). Eniveiz mul oli tohutu padi näos, kui alla puhkeruumi jalutasin, ning kuna seal oli jälle 10 astmes 6 inimest, siis keerasin lihtsalt otsa ringi ja tagasi magama. Hosteli inimesed vist juba arvavad, et ma kardan rahvarohkeid kohti vmt.

Hetkel on kell 5 ja olen hosteli puhkeruumis. Hostelis on internet tasuline – $4 tund. Veidi kirves. Seega seal netti kasutada väga ei taha. Käisin linna peal ja jalutasin mööda ühest ülikoolihoonest. Läksin sisse ja otsisin üles raamatukogu. Kahjuks ei saanud ma toda raamatukogu kasutada, kuna ei ole tudeng seal. See-eest sain infot teiste raamatukogude kohta, kuhu peaksin mittetudengina sisse pääsema.

Eniveiz, kui olin juba järgmises raamatukogus, siis uurisin netist mingi suvalise panga asukoha ja seejärel käisin kõige lähimas ja avasin pangakonto Commonwealth Bank’is. Küsiti kohalikku telefoninumbrit, aadressi (andsin hosteli aadressi, sinna saadetakse pangakaart), pildiga dokumenti jmt. Ei midagi keerulist, 15 minutiga said asjad aetud. Teenindus oli super.

Nüüd on vaja teha TFN (tax file number) avaldus. Seda peaks ka netist olema võimalik teha. Vajalik on see selleks, et tööandja minult maksimaalseid makse ei võtaks.

Pangakaardiga maksmisest. See käib veidi teistmoodi kui ekvaatorist põhja pool. Kui pangakaart sisestada kuhugi makseterminali, siis tuleb esmalt valida, mis kontolt raha maha võetakse: kas Savings, Credit või Checking account (valetasin, ma ei teagi täpselt, mis see kolmas variant on)? Mul on tavaline SEB pangakaart (mitte ISIC, kuna ma pole enam tudeng), millega saab maksta vaid siis, kui valida Checking Credit account. Selle avastuseni jõudmiseks oli mul tarvis käia neljas-viies kohas ja jännata oma pangakaardi ja krediitkaardiga (üldjuhul lasi krediitkaart ikkagi maksta). Ühes poes võtsin lihtsalt aja maha ja proovisin kõik variandid üle ning Checking Credit account variant töötas pangakaardiga. Great success! Trial and error never fails :D!

Täna tarvis kolida uude hostelisse ja seejärel võiks ka tööd otsima hakata.


Toimingud

Information

2 responses

8 12 2011
Anna Tisler

Good luck!

9 12 2011
salaseiklused

Tänud, tänud!
Üks onu juba võttis minuga ühendust (olin ka ühe töökuulutuse gumtree.com.au lehele lisanud)… tahtis kangesti mu CV’d näha…
Elame, näeme…
Mu vägevale roommate’i kuulutusele ei ole keegi reageerinud :D… ju siis puudub Melbourne’i elanikel huumorimeel.




