Kolm saareriiki vol 3

7 12 2011

Lend Kuala-Lumpurist Melbourne’i kestis umbes 8 tundi. Uskumatult mõnus oli lennukis. Kui lennuk õhku tõusis, oli tunne nagu oleks kuskil raamatukogus ja ilm väljas veidi tuuline. Nii vaikne oli.

Tavaliselt on lennukites mingi joker’ite seltskond, kellel iga asi on ihihii ja ahahaa, kuid seekord ei olnud taolisi tegelasi. Keegi ei seganud. Kohe hea oli lennata.

Lennukist veel nii palju kah, et stjuuardid on väga ilusad. Algul ei osanud seda märgata, kuid kui Kuala-Lumpuris aega parajaks tegin, siis aeg-ajalt jalutas AirAsia armee minust mööda ning nad KÕIK olid äärmiselt ilusad tüdrukud. Neist igaüks arvatavasti pidi oma kodukohas iludusvõistluse ära võitma selleks, et kvalifitseeruda AirAsia’sse tööle. Lisaks olid nad kõik noored – maksimaalne vanus 25 aastat. eee.. Erik, tead selle Tai reisi võiks ikka ette võtta😀.

Seekord olin ikka väga väsinud lennukis. Mulle ütles kord keegi, et ma tõmblen korra või kaks enne kui magama jään (hetkeks ärkan järsult üles ja siis magan edasi), lennukis ma vist ehmatasin oma kõrvalreisija sellega väga ära. Igal juhul ärgates teda mu kõrval enam ei olnud. Ju siis istus mujale (lennukis oli mitu vaba kohta).

Mäletan, et kui passisin Kuala-Lumpuri lennujaamas, siis vist hakkasin väsimusest endale asju ette kujutama. Aeg-ajalt kuulsin justkui eesti keelt. Siis vaatan ringi ja kõikjal räägitakse vaid mingit arusaamatut keelt. :S

See on isegi imelik. Ma ei ole laupäevast (peale Eestist lahkumist) mitte kusagil eesti keelt kuulnud – ei Londonis, Kuala-Lumpur’is ega veel Melbourne’iski.

Eniveiz see naine, kes mul lennukis kõrval istus… Nägin unes (vb oli see ka tegelikkuses???), et rääkisin talle oma tööst, PipeChain’ist (üks programm), EDI sõnumitest jne… kuna ta sai ju eesti keelest aru (wtf right?). Mis siis tegelt lennukis juhtus ja kuhu mu kõrvalreisija kadus, seda me ei saagi kunagi teada. Jääb müsteeriumiks.

Nonii, kui lennuk Melbourne’is maandus kesköö paiku (kohalik aeg), siis sealt läks kõik edasi väga lihtsalt ja kiiresti. Küsiti korra passi ja ühte lehekest, mida lennukis kõik reisijad täitma pidid. Seejärel noogutati, naeratati ja “Next please”. Oligi kõik. OK valetan, ühele onule pidin veelkord seda lehte näitama, ta pani allkirja ja edasi. Seejärel oli veel üks viimane onu, kes küsis vaid seda, kas mul on toitu kaasa võetud või mitte. Talle valetasin nii, et suu suitses. Ütlesin “no”. Tegelikult olin Kuala-Lumpur’ist nätsu ostnud… Olen nii iivil. Okei-okei näts ei ole kah mingi toit, seega ma nii bad-ass ikka ei ole…😀 (natuke ikka, eks?… enamik inimesi ju väriseb, kui mu nime kuulevad :D… ärge pange tähele olen ikka veel välja magamata.)

Lõin natuke aega jälle Melbourne’i lennujaamas surnuks ja hiljem põrutasin SkyBus liiniga Melbourne’i kesklinna. $16 ja umbes 20 minutit hiljem olin kohal. Hostelit mul ei olnud üüritud (esialgne plaan oli esimene öö veeta lennujaamas, kuid ma ei suutnud kiusatusele vastu panna ja linna kaema minna). Mulle tundus see liigse raiskamisena tampida $20 paar tunni eest hostelis, et järgmisel päeval ikka kogu päeva eest sama nuts välja käia.

Melbsi kesklinn on öösel täiesti mahajäetud – ühtegi inimest, autot ega midagi. Vaid mõned linnud laulavad.

Jalutasin siis lihtsalt ringi ja õppisin linna tundma. Melbs on väga-väga-väga ilus linn. Nii puhas ja mõnus. Kella 6 paiku nägin ka ühte musta luike (jah, mustad luiged on olemas), oli ka sõudjaid, hommikutrenni-tegijaid jne. Mulle siin väga meeldis.

This slideshow requires JavaScript.

Paari tunni pärast teen hostelis check-in’i ja siis olen veidi asjalik: teen pangakonto, TFN’i, otsin tegevust jne.

Öösel regasin endale ka uue kohaliku numbri. Teenusepakkujaks valisin Vodafone’i, kuna nad olid ainukesed, kellest varem kuulnud olin. Brändituntus maksab… you know. Uus Sim kaart $2 ja minimaalselt sai peale panna $20 eest kõneaega, mis kehtib 2 kuud. Vahet pole mobiili on vaja.

Poodides šhopates läheb üsna kiiresti söögiisu ära. Snickers Duo maksis $3 ja burks koos kuuma  šokolaadiga $9.85. Pean kähku mõne Woolworths (a’la Walmart) kaupluse leidma, muidu maksan toidu eest end segaseks.

Väike kokkuvõte mu viimasest neljast päevast: 3 lennukit, 3 saareriiki, ligi 20,000 km läbitud õhus, 3.5+12.5+8=24 tundi lendamist, väsimus, unetus, passimine lennujaamades, habe kasvab😀, pean ära ajama, aga sihtkoht s.t. Melbourne mulle meeldib.


Toimingud

Information

One response

7 12 2011
E.

Haha. Su arvamus kogu aeg muutub south-east asiast, aga noh erinevalt minust oled sa seda natukene näinud.😛

Btw, see kuala lumpuri 4€ kohv+saiake tundub täieliku röövimisena niipalju kui ma hindasid uurinud olen.😉

P.S. Kell on siin 2:10 ja aeg peale piljardit ja “veini ja vine” magama minna.




