Kolm saareriiki vol 2.1

5 12 2011

Eelmine postitus oli üsna ülekohtune. Sorry.

Tuli välja, et olin mingis lahkumisväravas (D7) vmt. Selleks, et pääseda igasugu poodide jmt juurde, tuli end riiki sisse “registreerida”. Sain passi templi ja mingi kleepeka. Isegi sõrmejäljed võeti ära.

Hetkel olen Starbucks’is ja naudin kohvi Crossant’iga ja enam-vähem normaalset internetti. Ei ole siin midagi nii odav – kohvi saiakesega maksid kokku 20 MYR ehk €4.75. Lennujaamal pole muidu vigagi. Lihtsalt mina olen kiire kohut mõistma. Kaardiga väga maksta ei saa (vähemalt mulle tundub nii).

Plaan on järgmine: öö veedan siin peaterminalis ja vb käin vahepeal ka õues ära. Homme siis lend Melbourne’i 13 paiku kohaliku aja järgi.


Toimingud

Information

2 responses

6 12 2011
Mihkel

Starbucks ei ole kuskil odav:)

7 12 2011
salaseiklused

Aasias võiks ju tsipa odavam olla. Vähemalt minu ettekujutus on see, et odava sisendiga riigis peaks väljund samuti odavam olema.




