Leedi Gaga ja muud koletised

26 11 2011

Neljapäeval peale tööd kutsuti mind ühele peole. Seda ei juhtu iga päev. Tundsin end erilisena.😀

Enne pidu tuli paar tundi surnuks lüüa. Otsutasin minna kinno ja vaatasin Johnny English’it. Täitsa OK komöödia. Filmi vaatamise ajal meenus mulle see, et kui ma aasta alguses Londonis olin, siis tahtsin külastada iMax kino seal Waterloo rongijaama lähedal. Kuna laupäeval lendan Londonisse, siis võibolla jõuan teha kiire külastuse ka iMax’i.

Film vaadatud, suundusin peole. Märkasin enda ees kõndimas mingit kostüümis friiki, kes minuga samas suunas liikus. Ta isegi sisenes samasse hoonesse, kuhu minagi. Tuli välja, et mind kutsuti kostüümipeole😀. Teemaks siis superkangelased. Vot siis, raamatut ei tohi kaane järgi hinnata.

See oli esimene kord, kui kostüümipeole sattusin. Kohtasin seal Borat’it, Supermeest/naist, Lumivalgekest, Freddy Krueger’it, paar Zombit, kauboid, punamütsikest (kes oli pigem Xena moodi) ja minu lemmikuks osutus Lady Gaga (olen ju fänn). Ka Borat oli terve peo karakteris. Great success! Tantsuliigutused olid tal lahedad.😀 Epic!

Rinda sain ma numbriks 13 (a’la leia veel keegi klubist üles, kellel samuti 13 rinnus ja saad baarist tasuta joogi). Kui mult küsiti, kes ma olen, siis vastasin, et olen Thirteen sarjast Dr. House.   Paistab, et keegi mu sarnasust Olivia Wilde’iga ei märganud😦 ja seetõttu mu kostüüm feilis.

Oli huvitav õhtu – above expectations. Samas tekitas õhtu sellist väikest kahetsustunnet või kurbust, kuna järgmisel laupäeval lahkun ma kõigist oma superkangelastest.

Loodan, et te kõik jätkate kangelastegude tegemist ja et ükski kass ei jääks puu otsast päästmata,

Teie Thirteen


Toimingud

Information




