Salakiri

18 11 2011

Müün kola. Üritan maha müüa võimalikult palju asju, mida Austraaliasse kaasa võtta ei saa. Sain juba kahest vanast läpakast lahti. Aga kraami on veel, mida maha parseldada.

Ostsin ka lennupileti Kuala Lumpur’ist Melbourne’i. Jälle AirAsia’ga. Läks maksma €153 ilma pagasita… Vast lisan selle kah varsti.

Kaks nädalat on möödas kopsupildi tegemisest, kuid viisat ikka veel ei ole. Ootan, ootan, ootan. Loen juba päevi, mil Eestist ära lendan.

Järgmised kaks nädalat koolitan tööl oma asemikku . Üritan nii teha, et tema teeb kõike minu eest (learning by doing😀 you know), ma vaid juhendan ja olen moraalseks toeks… Vaatame, mis sellest välja tuleb.

Mõtlesin, et panen mingi hetk kirja ka oma Austraalia must-do listi ehk nimekirja kõigest, mida tahan seal teha. “Must-do” list kõlab veidi igavalt. Tulen oma eesti keele õpetajale vastu ja kasutan seekord vähem anglitsisme. Ma nimetan selle nimekirja hoopis Salakirjaks.

Mu Austraalia Salakirja lähevad järgmised tegevused:

  1. Olaviga (sõber, kes on hetkel Perth’i lähedal) Melbourne’is vormel F1 vaatamine;
  2. Uluru’s (Ayers Rock) hängimine;
  3. Langevarjuga hüppamine;
  4. Surfamine – võiks ju ära proovida, kuigi ma ei ole suurem asi rannainimene;
  5. Känguru saba grillimine kõrbes;
  6. Valel pool teed s.t vasakul pool teed liiklemine;
  7. Kullakaevandusest kulla leidmine;
  8. Sydney ooperimajas tähtsa näoga ringi jalutamine ja ühe ooperi külastamine (ma ei olegi kindel, kas seal üldse esitatakse mingeid oopereid?);
  9. Skorpioni söömine;
  10. Vegemite’i võileiva maitsmine;
  11. Hipilinnades hipidega chillimine;
  12. Krokodillist rahakoti või saabaste tegemine;
  13. Tasmaania kuradile oma hinge müümine ;
  14. Idüllilise perefoto tegemine aborigeenidega;
  15. Teledebüüdi tegemine sarjas “Kodus ja võõrsil” (Home and Away);
  16. Korallvetes sukeldumine (The Great Barrier Reef);
  17. Delfiinidega ujumine;

Eks ma lisan ka uusi tegevusi oma Salakirja. Kui kellegil kah mõni hea mõte, mida Salakirja lisada, siis kirjutage kommentaar.


Toimingud

Information

2 responses

11 12 2011
10) Vegemite’i võileiva maitsmine « SalaSeiklused

[…] sain esimese asja oma Salakirjast maha […]

15 12 2011
Hostelielu « SalaSeiklused

[…] et 15-18 märtsil olen taas  Melbourne’is. Lähen vormelit vaatama. Siis saan ka selle asja Salakirjast maha […]




