Kiired arstid

5 11 2011

Eile käisin Innomedicas kopsupilti tegemas selleks, et saada Austraalia Working Holiday viisa. Seal läks üsna kiiresti: tehti koopia passist, andsin sekretärile ühe passipildi, panin EH160 vormile kuupäeva ja allkirja, seejärel anti saatekiri korrus allpool asuvasse röntgenisse. Seal sain samuti kohe löögile – anti umbes 2 minutiga uus saatekiri ja öeldi “ruum 201”, mis oli vaid mõne sammu kaugusel.

Kopsupilt tehtud, pidin jälle 2-3 minutit ootama kuniks arstid kõrvetavad selle pildi CD peale. Pilt käes, läksin tagasi korrus kõrgemale Innomedicasse ja seal oli juba dr. Jaak Tälli mu EH160 vormi täitmas. Andsin talle oma CD, ta toppis selle arvutisse ja viskas pilgu röntgenülesvõttele peale. Tegi mind veidi murelikuks, kui ütles, et kopsud on mul veidi “kobaras” vmt. Lühidalt olen vastuvõtlik astmale ja veel mõnele kopsuhaigusele. Aga kui see “pisiasi”, et tulevikus võin elada raske hingamisteede komplikatsiooniga, välja jätta, siis oli kõik tibenz-tobenz. Hmm.. huvitav kas soojem kliima võib mu kopsudele paremini mõjuda kui eestimaine kliima? Teadjad võiksid allpool sellest kommentaari kirjutada.

Nonii, €58 võrra vaesemana lahkusin kliinikust. Kokku läks mul selle asjatamisega 15-20 minutit.

Kiire käik juuksuris ja tagasi bussijaama kuna Tartus oli mul hambaarstile aeg kirja pandud kella 14:40’ks. Õnneks kohtasin bussijaamas kursavenda majandusest – Robertit. Polnud teist 2-3 aastat näinud. Töötab hetkel Swedis ja tuli välja, et nii mõnigi mu klassiõde statistikast on tema kolleegiks tööl. Eesti on ikka väike. Üsna hea oli bussis muljetada.

Hambaarsti  visiit oli selleks, et vältida suuri hambaarsti arveid Austraalias. Mul mitte midagi kurta ei olnud, kuid ikka arvasin, et oleks hea, kui arst enne reisi mu hambad üle vaataks.

Tartus läksin paar minutit enne 14:40 hambaarsti juurde. Ühtegi auku ei olnud ning kõik oli OK. €10 ja 10 minutit hiljem (14:50) sõitsin juba bussiga koju. Arstid on ikka kiired tegelased. Täitsa hea on, kui midagi kusagil katki ei ole.😀

Ostsin ka lennupileti Tallinnast Londonisse. Lendan EasyJet’iga 3. detsembril s.t päev enne mu London – Kuala Lumpur lendu. Ma ei tahtnud Kuala Lumpuri lennuga samal päeval odavlennufirmaga Londonisse liikuda. Arvan, et risk selleks on liiga suur, kuna lennu hilinemisel võin ju järgmisest lennukist maha jääda. Lisaks oleks tarvis mul ju Londonis tõenäoliselt ühest lennujaamast teise sõita ning see trip võtab samuti oma aja.

Nonii reedel s.t täna lubati Innomedicast mu kopsupilt ja muud dokumendid Austraalia suunas teele panna. Öeldi, et 2-3 nädala pärast peaksin saama vastuse viisa saamise kohta oma emaili peale. Senikaua saan juba tasakesti mõelda, et kuhu ma Austraalias lähen ja mida ma seal ikkagi tegema hakkan.

Tartust nägin ka seda tegelast, kes käib seljakotiga ringi, milles on mingi kõlar ja mängib muusika. See sama tüüp tilistab ühte kellukest ja samal ajal laulab “harri harri krišna…harri krišna”. Ma küll ei tea, mida see tüüp suitsetab, kuid see on VÄÄRT kraam. Tahaksin isegi paar mahvi.😀

Egas midagi. Harri Krišna ka minu poolt.


Toimingud

Information




