Veidi plagiaati

31 08 2011

2010. aasta sügisel käisin ka LHV’s riskianalüütiku konkursil. Suurt midagi ma sellest vestlusest ei mäleta. Üldiselt läks hästi.
Tean vaid seda, et tol vestlusel oli personalijuht minu motivatsioonikirjast väga vaimustuses. Küsis isegi ekstra luba, et ta saaks seda kusagil teistele näidata (ta vist oli mingi õppejõud?).
Mulle meeldis, et talle meeldis. Ehk meeldib Teilegi:

Pildil võite muidugi märgata, et olen oma perekonnanime ära kustutanud ja mõned väljad mustaks teinud. Tegin seda igaks juhuks. Mine tea, mida mu kontaktandmetega teha võidakse… Internet on suur ja kuri.
Plagiaati tegin ja inspiratsiooni sain LHV Pensionifondi XL 2010. a. 31. oktoobri raportist.


Toimingud

Information

2 responses

1 09 2011
AA

Geniaalsuse tipp!

1 09 2011
salaseiklused

😀




