Finantsanalüütiku vestlus Swedbank’is

29 08 2011

Veel üks vana töövestlus:
15. detsember 2010

Tulin just Swedi vestluselt. Väga hästi läks seal.
Enne vestlust pidin ma lahendama 3 finantsülesannet: üks neist oli väga kirves – pidin umbes 50’st erinevast kirjest nelja aasta bilansid ja kolme aasta kasumi- ja rahavoogude aruanded koostama. Teine ülesanne oli laenutagasimaksegraafiku koostamine (annuiteet, iisi… 5 minutiga sai tehtud) ja lõpuks pidin tegema paar slaidi Eesti pankade laenude ja hoiuste mahtude dünaamikast. Ülesandeid saadeti vaid 15 inimesele, kellest vaid 6 tegid neid enam-vähem hästi. Minu kodutööst olid intervjueerijad väga sillas. Personalijuht ja potentsiaalne tulevane otsene juht ütlesid, et ma olin ainuke, kes laenumahud õieti välja arvutas. Lisaks olid praktiliselt kõik suhtarvud mul õieti välja arvutatud. Success! Kuigi ise arvasin, et tegin palju vigu ja saatsin mingi jama neile, kuna ma ei ole aastaid ühtegi finantsülesannet lahendanud. Vahepeal isegi mõtlesin, et ei saada oma närust kodutööd äragi. Krt… alahindasin oma geniaalsust.😀

Vestlus kohe algaski minu kodutöö kommentaaridest ja kuna see läks nii hästi, siis läks ülejäänud vestlus aina paremini. Arvan, et mul ei olegi ühtegi töövestlust nii hästi läinud kui tänane.
Aeg-ajalt viskasin paar pirni ja rääkisin USA seiklustest ja igasugustest eripärastest olukordadest minu kauplejaminevikus… Väga fun oli.

Ja töövestluse lõpus kasutasin väikest kavalust, mida USA raamatumüügi töö käigus õppisin. Lõpus sain ma võimaluse küsida neilt erinevaid küsimusi ja ma algul küsisin kuidagi hädaga midagi (punnitatult), kuid siis hakkas ka sisukamaid küsimusi tulema… Minu point oli see, et ma panen nad naerma enne vestluse lõppu, et neile jääks mällu minust hea mulje/emotsioon. Nii ma seal küsisin 4-5 küsimust kuni asi jõudis mingi naljaka olukorrani (kahjuks sisu ei mäleta), mille peale intervueerijad suure hurraaga naerma hakkasid. Seejärel lõpetasin kavalalt oma küsimustevooru ära, samal ajal kui kõigil suur smail näos.😀

Ja ongi kõik, nüüd siis tagasi koju (sõidangi hetkel bussis Tartu) tõenäosusteooria II kontraks õppima.

 
Paar nädalat hiljem:
Ma ei osutunud valituks, hoolimata sellest, et vestlus hästi läks.


Toimingud

Information




