Maakleri töövestlus

28 08 2011

Enne, kui ma blogima hakkasin, jagasin ma oma töövestluste muljeid valitud inimestega emaili teel. Nüüd, kus ma viskasin pilgu blogi külastatavuse statistika peale, tundub, et töövestlustest meeldib inimestele lugeda. Seega lähipäevadel soran veidi oma vanades kirjades ja šeerin kama.

 

Maakleri vestlusest jaanuaris:

PS: Maakler ei ole vaid see mees/naine, kes kinnisvara vahendab.

6. jaanuar 2011:

Homme tuleb mul töövestlus Admiral Markets’is. Kandideerisin sinna maakleriks (aktsiate, optsioonide, fx, cfd, futuuride jmt maaklerlus) ja täna helistati ning kutsuti vestlusele.

Naljakas oli see, et onu, kes helistas, rääkis vene keeles  Arvatavasti on ka töövestlus venekeelne… polegi venekeelsel töövestlusel kordagi käinud. Vene keel on kah selline “keskmine” aga eks saab homme lõbus olema.

Veidi jama on see, et maaklerluse töö ei tundu mulle väga prestiižne ja ma ei näe end sellega pikalt tegutsemas. Tundub müügitööna… Samas, kui ei proovi, siis ei saa teada, kas sobib või mitte. Lisaks saab ka venekeelse töövestluse kogemuse. Võib kasuks tulla.

 
7. jaanuar 2011:

Enne vestlust hakkasin juba pabistama, et jeerum…. kuhu ma kandideerinud olen.

Vahepeal tegin oma kodutöö ja uurisin firma tausta. Neil on 13 töölist ja 5 juhatuse liiget. Müügitulu oli 24 milli ja kasum sellest 21 milli. Pole paha. Esialgu arvasin ma nii.. siis lugesin nende poolaasta aruannet edasi. Sealt selgus, et keskmine brutopalk on töölistel €742 (11600kr) kuus. See on kõvasti madalam, kui ma oleksin pakkunud.

Väga suur on see ahnus seal juhatuses. Töölised teevad tööd ja firma müüb 24 milli eest teenuseid, millest töölised saavad palgaks 1.2 milli ja juhatus/omanikering saab endale 21 milli… Mulle tundub, et ma ei tahaks sellises keskkonnas töötada.

Aga PEALE vestlust arvan ma täpselt vastupidi. Palka pakuti €1000 ja peale katseaega lubati suurendada 25%. Tundub, et enam väga ei koonerdata. Õnneks jääb palk samasse suurusjärku, kui eelmisel töökohal. Kuidagi imelik oleks olnud “odavama” palga peale kukkuda.

Vestlus oli überiizi. 100% venekeelne ja kestis heal juhul 15 minutit. Tööst sain kiire ettekujutuse (töö on väga lihtne) kuna eelnev kokkupuude finantsturgudega on mul olemas ja jagan matsu. Kõik asjad, mida onu mulle näitas olid mulle tuttavad ning ma olen täiesti kindel, et saaksin selle tööga hakkama.

No ikka nii lihtne on see maakleri amet….

Enivei lubas nädala jooksul teada anda… neil kiiresti inimest vaja.
 

Paar nädalat hiljem:

Ma ei osutunud valituks.


Toimingud

Information




