Vahune majakas

27 08 2011

Üleeile sain kõne klassiõelt, kes kutsus mind osa võtma Ülenurme noortepeost  Vahupidu – reedene biit 3. Kuna reedene õhtu oli mul planeerimata, siis nõustusin ja vedasin end kohale.

Ma täpselt ei teagi, kes selle ürituse korraldas, kuid arvatavasti oli see Tartu Noortevolikogu vmt. Kohapeal oli noori palju. Väga palju. Noored siin kontekstis tähendab teismelisi. Veidi sai niisama ringi vaadatud ja siis lähenes Veronika? … vist oli see ta nimi ja ta käis välja mõtte, et näitab meile (mulle ja Krissile) kohalikku noortetuba. Pidu oligi veel lapsekingades ning jalutasime ringkäigule.

Üsna hea mulje jäi sellest ruumist. Ilus mööbel, põrand, ruum.  Seal pakuti süüa/juua. Huvitav oli see, et sinna olid kutsutud mitmed noortevolikogude või noortekeskuste esindajad ning nad kõik said mingit nänni (teate küll selliseid üritusi – hõigatakse nimi, inimene läheb kohale, naeratab, saab oma noosi ja jalutab tagasi, vahepeal teised plaksutavad). Mul oli seal veidi imelik, kuna olin ju võõras ja praktilliselt kedagi seal ei tundnud😀 . Loodan, et teistele jäi mulje, et tulin vaid koogi pärast😀 Hea küll, hea küll… sai muidugi ka inimestega seal tutvutud. Oli kena.

Mõne aja pärast liikusime välja ning seal esines mitu tantsutruppi ning seejärel Traffic. Ka vaht ei puudunud peolt. Rõngu noored mulle väga meeldisid ja ma loivasin Krissi juurest minema nende sekka. Olen desertöör. Kriss nagunii kohtas kahte sõbantsi…

Tantsupõrandal tundsin end justkui majakana – olin pikem kui enamik inimesi. Ma ei sulandunud väga massi😀 (loomulikult oli kohapeal ka minuvanuseid, kuid vähe). Aga see oli vaid algusevärk, kui kord sealt vahu alt sai paar korda läbi käidud, siis olin juba kui kala vees. Üsna pull oli seal… kuskil 2.5 meetri kõrguselt tuleb vahtu alla ja noored kõik “tõmblevad” seal all, et vahuseks saada. Lühidalt pidin end sinna inimeste vahele pressima, veidi jõuga tõukima jne. Rahvas oli kõik libe sellest vahust ja väga šeff oli seal end sellest inimvahukogumist läbi pressida.😀 Soovitan!

Kokkuvõttes jäin üritusega väga rahule. Muusika oli super, noored rõõmsad ja pidu kõva😀

Väike video:

PS: Mul käsi veidi väriseb😀



Toimingud

Information




