Ülikonnad ja Pegasus

20 06 2011

Täna oli tööl kliendipäev (põhimõtteliselt koolitus), kus tutvustati ettevõtte kliente ja nende tooteid jmt. Üsna huvitav koolitus oli, kuid selle sisust ei tohi ma siinkohal kirjutada (ärisaladused and all…). Üsna fancy üritus oli: näiteks olid kohale tulnud mitu “kõrgemat härrat” ja üldtoon oli väga viisakas (paljud olid ülikondades). (normaalne, 6 korda kasutasin lõigus sõna “oli”… Kui kord tänaval annab keegi tundmatu mulle vastu vahtimist, siis tean, et tõenäoliselt oli tegu grammatikaõpetajaga :D)

Päeva parim osa oli aga see, mis järgnes koolitusele. Läksime umbes 30 pealise seltskonnaga Emajõele väikesele tripile laeval, mis kandis nime “Pegasus”. Loksusime ligi pool tundi ja siis jäime ühe jõe laiemas sopis seisma ning hakkas esinema Maarja-Liis Ilus. See oli super! Ma ei ole küll väga suur fänn, kuid nii kui Maarja hakkas laulma, olin ma lummatud (mhm… ei osanud muud sõna siia kirjutada). Laeval oli istekohti vähe ja siis ma otsustasin istuda põrandale otse Maarja ette😀, et võtta esinemisest viimast.

Lahe oli aga see, et kogu Maarja esinemise ajal, ma justkui värisesin. Selline imelik tunne oli – excitement‘i ja rõõmu segu vmt (võibolla olin liiga palju kohvi joonud?). Anyway I loved it. Päris lahe, kuidas võivad inimesed live‘is mõjuda.

Otse loomulikult võtsin ka Maarjalt autogrammi ja tegin temaga pilti – experience kogu raha eest!😀

Life is awesome!


Toimingud

Information

2 responses

21 06 2011
Mihkel

By the by, Maarja on mu naaber:)

21 06 2011
salaseiklused

Naiss… nüüd tean kellega pean kontakteeruma, kui mul kunagi vaja teda kuhugi esinema moosida.




