Walking on Sunshine

28 05 2011

Eile helistati Deloitte’ist. Ka see on üks suur auditiga tegelev ettevõte nagu KPMG ja PwC’gi. Olin kandideerinud sinna auditi nooremkonsultandi ametikohale. Helistati selleks, et mind töövestlusele kutsuda. Seekord ütlesin ma neile, et ma ei ole sellest ametikohast huvitatud. Tühistasin ka oma Eesti Energia vestluse.  Swedist pidi selle nädala lõpuks vastus tulema (eile oli reede) ja positiivset vastust ei tulnud… üldse mingit vastust ei tulnud. Seega paistab, et Swed mu “teenuseid” ei vaja😀.

Kui Te nüüd endilt küsite, et miks ma vestlusi ära jätan siis siit tuleb ka põhjus:

Esmalt veidi meeleolumuusikat:

Sain tööle. Tarkonisse. I’m walking on sunshine… Loodan, et mulle seal meeldib ja saan kõigega kenasti hakkama. Sunshine…

Annan nüüd kiire ülevaate oma tööotsingutest. Alustasin sügisel 2010. Oma kandidatuuri esitasin 32’le ametikohale  Eestis ja mõnele kohale ka Inglismaal. Intervjuu kutse sain 12’le eri ametikohale (kaks intervjuud ma tühistasin kuna sain tööle). Kokku pidin käima 16. korral erinevatel töövestlustel/testimistel/rühmatöödel jmt.

Muljed ja mõtted:

  • Töövestlused on üldjuhul lahedada ja lõbusad.
  • Enamik tööpakkumisi asuvad Tallinnas (Te ju ei teadnud seda, eksju? :D).
  • Kodutöid võiks teha korralikult ja neile tuleks enne töövestlust ikka pilk peale visata. Võiks osata vastata küsimustele, et mida seal järeldasid, mida avastasid, miks just niimoodi oma analüüsi tegid jne.
  • Viska pilk peale ka ettevõtte kodulehele. Lisaks on kaval ka majandusaasta aruandeid uurida.
  • Oska vastata igasugustele standardküsimustele – oska põhjendada oma valikuid elus (nii hariduses kui ka tööelus), oska rääkida oma eesmärkidest. Katsu igale küsimusele vastates tuua näiteid.
  • Küsi küsimusi. Las nemad räägivad ja müüvad seda ametikohta Sulle. Kasuta seda trikki, et võtad ülbelt oma küsimuste nimekirja välja ja hakkad lihtsalt küsima lehe algusest lõpuni välja.
  • Ära põe.

 Järgmise SalaSeikluseni!


Toimingud

Information




