Hanza Tarkon vol. 2

24 05 2011

Täna käisin Hanza Tarkonis tarneahela infosüsteemide halduri töövestlusel. Te kõik olete kindlasti sellisest ametikohast kuulnud ja unistasite väikeste poisikeste/tüdrukutena tarneahela infosüsteemide halduriks saamisest.

Põhimõtteliselt on tegu infovahetuse organiseerimisega. Tarvis on, et info jõuaks ühest kohast teise, kuid vahepeal tuleb seda infot kooskõlastada erinevate huvigruppidega  ja seejärel ühtsesse tarkvarasse sisestada. Palju on suhtlemist nii kohapeal, kui ka välismaalastega. Põhimõtteliselt tuleb hoolitseda, et tootmisprotsessid võimalikult ladusalt töötaks – resursse kusagil ei raisataks ja optimeeritaks kulusid/tulusid/aega/resursse.

Vestlus mulle meeldis. Väga. Seal töötamine tundub üsna huvitav.

Seekord vestlesime ligi 50 minutit ja enamus ajast rääkis IT-juht (Vahur) või personalijuht (Karin). Arvan, et minult küsiti vaid 4-5 küsimust.

Esmalt veidi mu hariduskäigust. Seejärel küsiti, et kuidas on mul inglise keelega ja peale ametikoha töökohustuste iseloomustamist küsiti, et kas see võiks mulle sobida.

Ja edasi küsisin mina. Näiteks küsisin väljaõppe, töövahendite, kolleegide, töö tulemuslikkuse hindamise, selle ametikoha plusside ja raskuste jmt  kohta. IT-juhi ja personalijuhi vastused olid väga ammendavad ja räägiti üsna lihtsalt ja loogiliselt. (Eelmisel korral räägiti mulle üsna pikalt ja keeruliselt sellest tarneahelast ja sellega seotud tarkvara temaatikast.) Täna sain üsna hea pildi sellest ametikohast.

Huvitav oli see, kuidas intervjueerijad “kadusid” vahepeal oma jutuga ära. Näiteks räägiti, et siin tööl ei ole tarvis ülikonnas käia. IT-juht rääkis, et kui tema sinna tööle tuli, siis kandis ta ülikonda 2 kuud, kuniks selgus, et tootmisettevõttes ei ole see väga praktiline jms oli kah vahepeal. Lühidalt personalijuht ja IT-juht olid arvatavasti sõbrad ja rääkisid igasugust lisainformatsiooni. Mulle väga meeldis. Tekkis mulje (mida nad ka toonitasid), et selles ettevõttes on väga sõbralik kollektiiv ja inimesed väga abivalmid.

Mäletan, et kui esimest korda Tarkon’is käisin, siis jäi veidi kehv esmamulje. Võrdlesin seda hoonekompleksi vanglaga. Nüüd aga oskan rääkida, et asjad ei ole nii kuidas paistavad.

Selle nädala lõpuks peaks nad oma otsuse langetama.

Järgmine vestlus Eesti Energias  lükkus mul edasi esmaspäeva peale. Ongi hea. Saan nüüd viimased päevad magistritööga tegeleda.

Ahjaa: Good luck kõigile majandusteaduskonna magistrantidele (eelkõige Harles ja Martti), kes täna ja lähipäevadel magistrit kaitsevad.


Toimingud

Information




