Life is Good… Puhja noortepeost

20 05 2011

Ja nii ongi (tsiteerides raadiost autoklaas ühe reklaami :D)

Täna leidis aset Puhja valla 20. sünnipäeva noortepidu. Olin üks korraldajaliigetest ja pean tunnistama, et see üritus mõjus väga mõnusa vaheldusena magistritöö kirjutamisele. Ajud said korraks puhata. Pidevalt oli see mõte peas, et veel nii palju on seal magistritöös vaja ümber teha jmt… aga täna ei pidanud ma selle peale mõtlema ja lihtsalt väga hea päev oli. Siinkohal võibolla oligi Dale Carnegie’l õigus, kui ta ütles, et me ise mõtleme endid haigeks või tekitame endale stressi. Tegutsedes aga ei mõtle Sa oma probleemidest vaid konkreetsest asjast, mis hetkel tarvis teha on.

Mina olin vaid väike kala. Enamus korraldamisest oli ikkagi Krissi ja Tiina õlgadel.

Pidu oli röövliteemaline kuna Puhja valda nimetati kunagi ammu-ammu röövlivallaks. Ma olin üks vähestest, kes olid viitsinud end vastavalt riidesse panna – I mean I stood out  in the crowd…  Mul oli bandiidi mask silmade ees ja olin ühe ahvi mänguasja võtnud (pirate-style), kes mu õlal “rippus”, mõõk… jmt. Oh well.. vähemalt said teised mu üle naerda😀.

Kohapeal esines üks noortebänd, mängiti erinevaid võistkonnamänge (mis olid suure entertainment väärtusega). I loved it. Kahju, et vaid ühest mängust osa võtsin… seal, kus jala külge oli seotud õhupall ja tuli teiste inimeste õhupalle ära lõhkuda – võidab see, kes jääb viimasena terve õhupalliga alles. Survival of the fittest. It was fun.

Kõik ei läinud küll 100% plaanipäraselt, kuid ma jäin küll rahule. Tehnika veidi jebis (mikker ei kõlanud muusikast üle bändi esinemise ajal) ja muud pudi-padi oli seal vahel. Näiteks puudus selge struktuur üritusel ja kõike tehti plaanitust veidi hiljem (samas keegi külalistest päevakava ju ei teadnud :D). Siinkohal meenub tsitaat: perfection is the enemy of all good.

I had a blast. Kindlasti kõige lahedam päev selle kuu jooksul.

Life is good!

PS: Hanza Tarkonist sain täna kõne, kus teatati, et mind planeerija ametikohale ei võeta, kuid see-eest on neil üks alternatiivne ametikoht, mis mulle võiks sobida.  Kuid ka seal on teisi kandidaate. Niisiis teisipäeval lähen jälle Tarkonisse.

PPS: Nüüd ka üks lugu, mis mind kummitab – Die Antword – Enter the Ninja. It’s  so bad that it’s actually really-really good😀. Love it!

(Youtube’i official videot ei saa ma oma blogis näidata.  Copyright and all…)


Toimingud

Information




