Meeskonnatöövoor PwC’s

21 04 2011

PwC testi tulemused olid mul piisavalt head ja täna käisin jälle PwC‘s (PricewaterhouseCoopers’is ). Seekord oli tegu meeskonnatöövooruga.

Enne kohaleminekut googeldasin igasuguseid grupiharjutusi internetis ja leidsin sellise video:

Põhimõtteliselt hinnatakse koostöövõimet, suhtlemisoskust, ajast kinnipidamist, argumenteerimisoskust, presenteerimisoskust jmt.

Analoogne videole oli ka tänane meeskonnatöövoor. Me saime teemaks “Eesti valitsus on teinud piisavalt majanduskriisist väljumiseks”. Jagunesime kaheks – ühed võtsid jaatava seisukoha ja teised eitava seisukoha. Seejärel algas grupitöö ja koostasime vastavalt siis eitavad ja jaatavad seisukohad.

Kandsime seisukohad ette ja seejärel esitasime “vastaspoolele” 2 küsimust ning nemad vastasid ja seejärel küsiti minu tiimilt ja meie vastasime.

Kogu tegevust filmiti. Iseenesest oli üsna huvitav grupitöö. Ma arvan, et algul oli mu start veidi kehv, kuid hiljem läks kõik väga hästi (arvan, et kaamera juuresolekul ei tundnud ma ennast kõige vabamalt).

Seekord ma olin üsna asjalik ja kokkuvõttes jäin enda “esinemisega” rahule. Üsna heas meeleolus olin kui sealt lahkusin😀.

Kui pääsen edasi, siis on väga hea, kui ei pääse, siis sain vähemalt veeta huvitava päeva Tallinnas ja ühe postituse siia blogisse😀. Win-Win.


Toimingud

Information




