Viimane päev Londonis

13 02 2011

Täna on mu viimane päev Inglismaal. Hurraaa… Vaatasin just ilm.ee’st järgi ja Eestis on -17 kraadi. Can’t wait to freeze!

Jean-Paul äratas mu hommikul üles, et hommikusööki süüa. Jällegi ühise laua taga, mis oli väga mõnus. Monika läks tööle ja mina veetsin päeva JP’ga hängides. JP’ga veetsin ma rohkem aega, kui Monikaga.😀

Väga lahe tüüp. Ta on pärit Lõuna-Aafrika Vabariigist (LAV), briti ja LAV vanemad… Sain huvitavaid fakte LAV kohta teada. Näiteks rääkisime apartheidist, mis tema sõnul oli kommunismi vastand. Teisisõnu, kui kommunismi point oli see, et igaüks on võrdne, siis apartheidi ajal tundsid valged end erilistena või parematena. Lisaks sain teada, et LAV’s on 11 ametlikku riigikeelt.

Väga hea oli veeta viimased päevad Inglismaal tuttava juures. Monika ja Jean-Paul muutsid mu viimased päevad UK’s väga mõnusaks. You guys rock!

 

Niisiis võtsin rongi Waterloo suunas, et kell 1.15 jõuda bussijaama, sealt edasi Luton’i lennujaama. Reisi alustasin kell 23.00 Surbiton’ist. Waterloo’st planeerisin edasi minna metrooga tollesse bussijaama. Metrood lõpetavad sõitmise kesköö paiku. Võite nüüd kolm korda arvata, kas ma jõudsin metroo peale.

Muidugi jõudsin… C’mon olen juba kolm nädalat Londonis elanud. Kuigi jah vedas, kuna jõudsin viimase metroorongi peale ja jõudsin kenasti sihtkohta.

Hetkel kirjutangi bussist, mis liigub Luton’i lennujaama. Plaanis on veeta 4-5 tundi lennujaamas ja siis lennuki peale ja Eestisse.

Ahjaa, kena valentinipäeva!


Toimingud

Information




