Punane vein ja psühhoterror

11 02 2011

Päev algas täiesti normaalselt. Hommikusöök hostelis oli täiesti viisakas – kaerahelbed piimaga ja võileivad. Pakuti ka kohvi ja teed. Ei olnud üldse vigagi.

Eile öösel leidsin aga uue host’i. Õigemini tema leidis minu (olin postitanud CouchSurfing foorumisse “Emergency couch request” soovi, et mul on kähku host’i tarvis ja Janine kutsus mind enda juurde “sofat surfama”.

Niisiis lugesin esmalt tema profiili läbi ja see tundus veidi kahtlane. Seal oli üsna selgelt kirjas, et see tädi (Janine) on suur veinisõber. Seda mitte heas mõttes, vaid alkohooliku mõttes. Samas nõustus ka üks varasem host mind host’ima (John), kuid ma mäletan, et tema korteris oli üsna külm ja siis ütlesin ära. Lisaks pakkus ka mu klassiõde kohta enda külalistetoas, kuid loobusin sellest, kuna olin juba Janine’ile jah öelnud.

Niisiis jõudsin kuskil 14 paiku Janine’i juurde ja ta tegi mulle kenasti ukse lahti, veiniklaas juba näpu vahel. Janine andis kiire ülevaate majast ja asus kõnesid tegema (töötama) ja ma vaatasin niikaua telekat.

Mingi aja pärast liitus ka Janine minuga ja sai koos telekat vaadatud ja ilmast jmt räägitud. Siis aga tuli mul üsna suur unekas (läksin hilja õhtul hostelis magama ning pidin vara ärkama, et hommikusööki näha) ja keerasin magama. Ta muidugi juhatas mind kenasti oma tuppa ja ütles, et maga kaua tahad.

Õhtul 19 paiku äratas Janine mind üles, et õhtusööki süüa. Selleks ajaks oli aga Janine kenasti veini pruukinud. Sõin ta söögi ära (kuigi  väga ei tahtnud, kuna näiteks ta vorstid, mis ta sügavkülmast välja võlus olid detsembri parim-enne tähtajaga). Nämm-nämm eksju.

Seejärel jätkas ta veini joomist ja muutus üsna ebameeldivaks. Muideks ma olin veidi haige kogu selle aja tema juures (külmetus). Ja nüüd algas psühhoterror. Purjus peaga rääkis ta kogu oma kurva eluloo mulle ja mainis, et ta vihkab eestlasi, kuna ta abikaasa pettis teda ühe Eesti rahvusest naisega. Ta mainis korduvalt, kuidas ta eestlasi vihkab ja vehkis samal ajal noaga, öeldes, et tahaks nad kõik maha nottida. Mis nägu teie teeksite, kui keegi midagi sellist teile ütleks?

Oli juba üsna kõhe, kuid arvasin, et ei ole hullu midagi, kuna “haukuv koer ei hammusta”. Kui ta tõesti tahaks mulle 1:0 teha, siis ta ei kuulutaks seda mulle.

Niisiis mingi aeg jäi ta vait ja vaatas edasi telekat. Kesköö paiku ütlesin ma, et tahaks sliipi panna, kuid tema vastas, et see on tema kodu ja, et tema tahab veel telekat vaadata. (Ma pidin elutoas magama, kus tal telekas.)  Tund aega varem oli ta aga mulle voodi üles-seadnud (väljatõmmatav diivan) ja öelnud, et kui magada tahan, siis pean vaid sellest märku andma.

Nonii, keerasin siis teki alla ja tema istus kõrval teisel diivanil ja vaatas telekat ning rüüpas endiselt veini (paistab, et tal oli seda kraami hulgi kokkuostetud). Nüüdseks oli ta juba väga purjus ja enam ei saanud ma suurt midagi ta jutust aru. Vahepeal tuli midagi stiilis, et vihkan eestlasi… bitch jne

Egas ikka ei julgenud küll niimoodi magama jääda, teades, et üks purjus inimene on sinu kõrval, kes eestlasi vihkab. Arvasin, et teeb mulle unepealt 1:0 ja nii ma siis passisin kella 3.00’ni öösel ärkvel.

Lõpuks läks Janine magama ja siis sain ka ise magama minna.

Vot selline põnev päev oli.

Homne päev peaks parem olema, kuna siis ööbin oma endise klassiõe juures. Can’t wait!


Toimingud

Information




