Hostelilaks

10 02 2011

Endiselt haige… näe, külmataat võib ka Inglismaal kimbutada. Aknast vaatas vastu ka stereotüüpne inglise ilm – sadas vihma, oli kohati udune ja rõve. Alles õhtul lõppes vihm ära.

Lahkusin Geoffrey juurest ja otsustasin hosteli kasuks. Sain päris odava diili £7.50 ühe öö eest (hostelworld.com). Otsustasin vaid ühe öö seal viibida, kuna vast leian kellegi teise (CouchSurfing’ust), kelle juures ööbida. Muideks siin on eri nädalapäevadel hostelites erinevat hinnad ja nädalavahetusel (s.t. reedene ja laupäevane öö) on ligi 2-3 korda kallimad, kui ülejäänud nädalapäevad.

Vahepeal oli aga tarvis mul lennuki pardakaart ja üks bussipilet välja printida. Käisin ühes internetikohvikus (neid on siin vähe), kuid kuna mul oli SD kaart, aga mitte USB mälupulk, siis ei saanud ma seal printida. Jah… Neil on siin üsna lahjad masinad “arvutipargis”.

Egas midagi. Otsustasin mujale minna. Mingi aja pärast leidsingi uue koha ning sain oma 2 lehte prinditud £1 eest, kuigi hinnakirjas oli ühe lehe maksumus 0.1 naela. Paistab, et siinmaal ei tea keegi midagi SD mälukaartidest ja seetõttu võetakse oma üüratu vaeva eest viiekordset hinda. Samas üsna mõttetu on ärrituda £1 naela pärast… Sain asjad tehtud ja üks mure vähem.

Käisin Covent Garden’i turul. See asub suhteliselt kesklinnas ja sealt saab igast träni kokku osta. Kuna lähenemas on valentinipäev, siis sai sealt just selle tähtpäevaga seotud kaupu osta. Lahe oli aga see, et seal samas oli ka Apple’i pood. See ei ole tavaline arvutipood… Tegu ju ikkagi Apple’iga. Pood oli üsna suur ja seal oli mitu lauda, kus sai Apple’i tooteid proovida ja kasutada. Enamus inimesi (noored) muidugi kasutasid seda, kui tasuta internetipunkti, ja muutsid oma facebook’i staatust vmt… (nende sekka kuulusin ka mina😀 hahahahaa) Jah, kõike sai katsuda ja ära proovida. Rahvast oli üsna palju. Võtke õppust ülejäänud arvutipoed!

Õhtul läksin oma tagasihoidlikusse Torquay hostelisse. Midagi luksuslikku siin ei ole. £7 eest on raske mingit luksust nõuda, eksju? Kusjuures selle hinna sees on ka mingisugune hommikusöök😀 Toas on 2 nari ja siia mahub 4 inimest magama. Minu kongikaaslaseks on Nicholas, kes elab siin hostelis juba 2 aastat.

Ahjaa. Täna olin džentelmen. Sõitsin metroos ja üks vanem naine istus mu kõrvale. Lugesin parajasti raamatut, kuid vaatasin korra üles ja seal oli üks vanem mees. Ilma mõtlemata, tõusin kohe püsti ja pakkusin istet. Too muidugi vehkis käega, et ei ole tarvis jne aga siis istus ikkagi maha. Aga põhjus miks ma sellest kirjutan on see, et sel hetkel, kui istet pakkusin, naeratas üks kena tüdruk hästi ilusalt mulle ja see oli lihtsalt nii naljakas… Ahh…the simple pleasures of life. She made my day! Jube mõelda, brittide viisakus hakkab mulle külge jääma.

Mina ja Nicholas:


Toimingud

Information




