Geoffrey the Player

9 02 2011

Eile kirjutasin, et Geoffrey on “naiste unistus”. Ojaa.. How right I was… Tegemist on tõelise player’iga. Tüüp žongleerib (date’ib) 5-6 tüdrukuga korraga ja tal on alati mitu “rauda tules”. Eile öösel rääkis ta igast pulli, mis ta naistega teinud on ja millistest olukordades on ta suutnud naisi ära sebida😀 Väga lahe sell.

Üks tema trikke on järgmine: ütleme, et on minek kuhugi peole või pubisse. Kui näed mingit kena silmarõõmu, kes on mingis seltskonnas, siis tuleb kohe sinna minna ja suure hurraaga kõiki tervitada nagu vanu sõpru vmt… stiilis “you won’t believe what happened to me today. I did…..”. See, mida ütled väga tähtis ei olegi, peaasi, et tõstad inimeste tuju emotsionaalselt (spike the emotions) ja seejärel tuunid oma energia taset veidi madalamale. Seeläbi muutud “meelelahutajaks” ja rahvas saab aru, et oled lihtsalt lahe tüüp. Jepp… that’s how he does it. Eks ta šeeris ka teisi trikke, kuid neid vast ei tasu siinkohal mainida😛 Niisiis… valentinipäeval jõuan kodumaale. Eestimaa naised be afraid… Be very afraid.😛

Geoffrey mängib ka kitarri. Sain teada paar head lugu, mida võiks kitarril ära õppida. See oli huvitav, et ta on kitarrimängus umbes sama koba kui mina, kuid tema laulmine korvab selle puuduse. Pean vist edaspidi ka oma lõõritamist praktiseerima.

Käisin Brick Lane’il. Mitu host’i oli soovitanud seal ära käia. Tegemist oli tänavaga, kus mõlemal pool pidid olema “very lovely shops”. Minu arvates ei olnud seal midagi erilist. Tänav nagu iga teinegi. Kuna ilm oli ilus, siis ei tahtnud ma seal oma aega raisata ja võtsin ette tee Regent’s Park’i.

Ahjaa… Üks jama uudis kah  vahepeal. Mu host järgmiseks kaheks päevaks saatis  mu pikalt. Saatis vabandused ja värgid emailile aga ta ei saa mind host’ida. Normull. Mul on aga juba kopp ees uute “kodude” kerjamisest. Võtan ühendust kas mõne varasema host’iga või lähen hostelisse. Suhteliselt kama… mul viimased 4 päeva vaid jäänud enne, kui Eestisse tagasi tulen.

Mingi aja olin pargis, jalutasin ja tegin kiire šoppingu Zara poes ning “koju”. Mingi imelik külmetus on mul kah… Kogu aeg on tunne, et tahaks aevastada ja veidi uimane on olla. Arvan, et ülejäänud päeva olen lihtsalt Geoff’i pool ja mängin siin kitarri, surfan netis… No party for today, kuigi Geoff kutsus ühele “rockaraoke” üritusele, mis pidi väga fun olema😦

Mina ja Geoffrey:


Toimingud

Information




