National Gallery

7 02 2011

Täna käisin National Gallery’s. Tegu on kunstimuuseumiga. Asukohaks on Trafalgari väljak.

Enne muuseumisse minekut ostsin uued patareid fotokasse ja lisaks mingi joogi (Vimto vmt). Too jook osutus aga suhkruveeks vmt (mingi saast karastusjook). Ma ei ole elu sees niivõrd magusat jooki joonud. Peale paari lonksu viskasin joogi minema… Lihtsalt ei saanud sellist saasta juua.

National Gallery’s pilti teha ei võinud. Seega on mul üsna vähe pildimaterjali. Muuseum oli OK. Enamus maale seal mulle ei meeldinud. Näiteks oli seal kujutatud igasugu kristliku sisuga maale, kus kujutati piinlevaid inimesi või inimeste hukkamist jne. Mõnda pilti oli lihtsalt rõve vaadata. Näiteks oli üks onu kuskil toki külge kinni seotud ning tal oli kõhupiirkonnas haav ning mingi tolgus arvas, et on lahe, kui sinna oma sõrmed sisse topiks… Väga rõve vaatepilt.

Palju huvitavamaks ja nauditavamaks läks asi aga siis, kui jõudsin maastikumaalideni: mäed, lilled, tuuleveskid, lossid jmt. Nägin ära Renoir, Monet, Manet, Turner’i, Chiavalli, Claude, Vincent van Gogh, Rousseau ja paljude teiste tegelaste maale. Kuna olen kunstivõhik, siis tundsin ära vaid van Gogh maalid – “Päevalilled” ja “Tool”.

Mul on tunne, et enamik maale ei olnud originaalid, kuna mitte miski ei kaitsnud neid. Nad olid lihtsalt seinale riputatud ja ära raamitud. Mulle tundus, et isegi klaasi ei olnud maalide ees. Igaüks oleks võinud vabalt pildid ära rikkuda. Mõnel pildil oli ikka klaas ees ka. Kuna mulle tundus, et pilte väga ei kaitsta, siis arvan, et need pildid olid kõik koopiad.

Peale muuseumi liikusin tagasi Kelvin’i juurde, sõin risottot ja sealt liikusin edasi Sara juurde (üks mu eelmistest host’idest). Sara host’ib hetkel ühte Hispaania neiut ja kutsus mu enda juurde kampa. Tutvusin Esther’iga (Hispaania neiu) ja läksime kolmekesi edasi pubisse.

Naljakas oli see, et Sara lõi end üles, et minna 2-3ks tunniks pubisse. Esther’il oli aga kama. Midagi erilist ei juhtunudki, lihtsalt sai räägitud ja muljetatud Londonist ja Hispaaniast jmt. Seejärel koju ja magama.

Paar pilti:


Toimingud

Information




