Jänese aasta vastuvõtmine Trafalgari väljakul

6 02 2011

Leon’i juurest lahkusin kuskil lõuna paiku ja võtsin ette teekonna järgmise ajutise elamise suunas. Seekord on tegu Kelvin’i nimelise Malaisia noormehega, kes eelmisel sügisel alustas juuraõpinguid. Ööbin tema juures ühikas voodi peal😀, kuna Hiinas on kombeks, et külalisi tuleb hästi kohelda. Seega tema magab põrandal magamiskotis aga mina rahulikult voodis. Üritasin teda küll ümber veenda, kuid sellest ei tulnud midagi välja.

Kelvin’i juurde jõudsin üsna vara – kella 13 paiku. Ma olin planeerinud tema juurde jõuda kella 14ks. Nädalavahetustel (täna on pühapäev) on eri metroolõikudel ehitustööd (engineering works) ja seetõttu mõned liinid ei tööta, seega olingi planeerinud väikese ajavaru, kuid nagu ikka, osutus see ebavajalikuks. Kelvin aga võttis mu suure hurraaga varem vastu.

Väike small-talk, panin oma asjad tema tuppa ja läksin Trafalgar’i väljaku poole. Seal toimus täna Hiina uue aasta vastuvõtmise kontsert/pidustused. Rahvast oli meeletult, too pilt, mis tegin tipptunnil Bank’i metroojaamast, ei ole midagi tänase kõrval.

Kontsert kestis kella 18ni… seega pidin seal üle kolme tunni seisma ja meelelahutust nautima. Huvitav on see, et minus on eestlane üles ärkanud. Varem olin ikka paras külmavares, kuid viimasel ajal on just teised need, kes külma kurdavad, mitte mina. Vist oli siin ka see teguriks, et ümberringi moodustasid inimesed tuulevarju vmt… PS ilm oli vähemalt 10-12 kraadi plussi ja veidi tuuline.

Kontserdist kah: üsna hea ettekujutuse annavad pildid, mis on allpool lisatud. Väga head etendused olid, arvestades seda, et olen täielik võhik Hiina kultuuri suhtes. Mäletan, et alguses oli seda vaatemängu seal laval veidi kummaline ja ebamugav jälgida, kuna see tundus nii võõras… resistance möllas (nagu Seth Godin’i raamatus “Linchpin”), kuid mingist hetkest alates murdsin resistance’ist läbi (tegin väikese breakout’i nagu aktsiatel vahel kombeks :P). Tollest murdepunktist alates hakkas mulle too uue aasta programm meeldima.

Programmis olid esindatud hiinakeelsed laulud, klassikalistel Hiina pillidel mängiti instrumentaalpalasid, palju oli tantsimist, akrobaatikat ja ka mustkunstnik oli sinna ära eksinud. Veidi kommertslik maik oli küljes ka. Näiteks mängiti suurtel teleritel reklaami ja aeg-ajalt tänati ürituse sponsoreid – eelkõige Paramount Pictures’it, kes tuli välja multikaga Kung-Fu Panda 2. See pandakaru käis ka laval paar korda.

Kella 17 paiku läks pimedaks ja siis algas huvitavam lavashow igasuguste valgusefektidega jne. Olin ka vahepeal omale teed rajanud laval lähemale (minu tehnika – “elbowing in”). Etendus lõppes mõnusa ilutulestiku ja valgusshow’ga. Visake siis kindlasti pilk piltidele peale.

Trafalgar’i laks lõppes 18 paiku ära ja ma mõtlesin, et lähen tollesse Helise pakutud pubisse “The Church”. Liikusingi sinnapoole metrooga, kuid loksudes rongi peal jäin peaaegu magama, ja siis otsustasin, et olen liiga väsinud, et pubisse minna. Seega keerasin otsa ringi ja “koju”.

Soovin siis taaskord kõigile ilusat jänese aastat,

Ivar

Pilte tänasest:


Toimingud

Information




