Hiina uue aasta pidu Augusto juures

5 02 2011

Hommikul tellisin (Leon tellis) uue klaviatuuri oma läpakale ja saan selle paari päeva jooksul kätte, seega paar päeva ma tõenäoliselt ei saa kirjutada midagi… Viimases hädas saaksin kasutada Windows’i “on-screen keyboard’i”.
Leon veenis mind ka selles, et ma raiskan liiga palju raha ühistranspordi peale. Ta näitas, et TravelCard’i ostmine tuleb mul odavam, kui Oyster kaardiga reisides. Seega ostsin 7 päeva TravelCard’i Zone 1-3 vahel, millega saan piiramatult sõita eelpoolnimetatud tsoonides.
Jõudsin kuskil 13 paiku Augusto juurde. Tema juures toimus Hiina uue aasta vastuvõtmise pidu. Sain korterisse sisse, kuid Augustot ise seal ei olnud (ta šoppas toitu juurde), see-eest olid korteris paar tüdrukut. Tutvusin inimestega, väike small-talk ja siis hakkas tasakesti inimesi juurde tulema. Kokku oli meid kuskil 15-17 inimest ja mitte ükski inimene ei olnud samast riigist pärit😀 Seega päris rahvusvaheline seltskond. Esindatud olid Eesti, Hiina, Malaisia, Trinidad ja Tobago, Saksamaa, USA, Serbia, Ungari, India, Suurbritannia, Portugal, Brasiilia ja veel mõned riigid, mis hetkel ei meenu.
Algus oli vaikne ja tsiviliseeritud, nagu ikka… Tegime süüa – tüdrukud tegid, minu panus oli küüslaugu lõikumine… great success. Sai söödud Hiina toitu ehk riisi, kana, dumplings (pelmeenide moodi asjad) jmt. Päris maitsev oli.
Siis aga avastati, et Augustol on korteris PlayStation3 mäng ning tal oli kogu GuitarHero varustus – kitarr, trummid ja mikrofon. See mäng osutus väga populaarseks. Enamus õhtust keerleski väikese karaoketamise ja GuitarHero mängimise ümber. It was loads of fun.
Üks tüüp Indiast oli väga naljakas. Ta ainult naeris… iga jumala asja üle. Tegime katse: üks tüdruk näitas näpuga kruusi peale ja ütles “cup” ja see ajas tolle mehe naerma ja siis korrati katset teiste esemetega ja too jälle naeris… Tema naeru oli VÄGA palju. Ma ei ole kunagi kohanud kedagi, kes niivõrd palju naeraks. Väga fun inimene oli.
Augusto juures olin kella 21ni, kuna ma ju ei saa oma praeguse host’i juurde minna keset ööd. Olin talle lubanud, et olen 20 paiku tagasi tema korteris…. Sorry Leon… hilinesin veidi. Niisiis täna oli lõbusamaid õhtuid Londonis.

Konnichiwa😀 (väike inside-joke)

Pilte:


Toimingud

Information

One response

31 10 2011
Ladyboys « SalaSeiklused

[…] Võibolla külastan couchsurfing’u tuttavaid … Näiteks Augustot, kelle juures võtsin veebruaris vastu Hiina uue aasta või Rui’d kellega sai kõht kõveras naerda. Good old […]




