Frustreeriv päev

4 02 2011

Oiiiiiiiii täna oli väga frustreeriv päev. Ärkasin kenasti üles ja läksin hommikust sööma. Nagu ikka, samal ajal, panin arvuti lauale käima, et postkastis kirju lugeda. Augustol oli aga selline veekeetja, mis tilgutas vett läbi, kui mingist tasemest sinna rohkem vett lisada. Nagu Murphy seadus… Oli muidugi just tänasel hommikul, kui mul arvuti laual, veekeetjas vett rohkem kui tarvis ja sel ajal, kui täitsin kruusi veega, tilkus rõõmsalt vett mu sülearvuti klaviatuuri peale. Väga naiss…

Esialgu midagi hullu ei juhtunudki. Hiir käitus imelikut ja klaviatuur hakkas ise oma elu elama. Otsustasin, et lülitan arvuti välja ja lasen tal kuivada. Öeldud tehtud, kuid kaua ei saanud ma lasta arvutil kuivada, kuna mul oli ju tarvis Augusto korterist lahkuda (Augusto ise oli tööl). Niisiis peale 2 tunnist ootamist otsustasin uuesti proovida. Sain hiirega enamus operatsioone tehtud, kuid ikka veidi lünklikuks jäid instruktsioonid uude kohta. Seega jälle sama lugu…. Ootasin ja siis proovisin uuesti. Sel korral funktsioneeris enamik klaverist ja sain oma juhised kätte.

Leon’i juurde aga pidin kuskil 19ks alles minema. Kell oli aga 15. Otsustasin, et lähen käin korra kesklinnas. Olin eile Augustolt saanud raamatu “1000 things to do in London for under £10”. Raamat ise maksis £9.99😀. Sellest ammutasin ideid oma aja sisustamiseks. Sealt leidsin, et võiks külastada Notting Hill’i ja visata pilk peale luuletustega kanalisatsioonikaevude kaaned, mis pidid kuulsad olema. Veidi ebamugav oli küll kogu varustusega välja minna, kuid võtsin selle teekonna ikkagi ette. Notting Hill’is aga ma ühtegi sellist kaant ei leidnud, kuid see-eest leidsin Kensington Park’i ja Kensington Gardens’i.

Kensington Park’is pilte ei tohtinud teha, kuna see on sisuliselt üks pikk tänav, kus mõlemal pool teed hästi ilusad 3-4 korruselised saatkondade majad. Neid maju oli kuskil 20-30 (või rohkemgi) ja ma usun, et nad KÕIK olid saatkondade hooned. Näiteks mäletan, et nägin Soome, Poola, Nepaali, Rumeenia, Venemaa jne saatkondade silte koos vastavate riikide lippudega. Lisaks olid igale poole ilusad kallid autod pargitud. Võib-olla imelik oli see, et turvamehi ma ei näinud…. Ehk peitsid nad end kuskil põõsastes.

Kensington Park’ist viis tee aga Kensington Gardens’isse, mis on järjekordne Royal Park. Seal mulle väga meeldis, kuna rahvast oli palju ja nad olid enamjaolt noored. Seal oli ka üks “järv”, kus elasid luiged ja pardid, keda käisin söötmas😀. Üsna suur park oli. Muuseas on see park ühendatud ka Hyde Park’iga ja ka St James’i park’iga. Kogu kompleksi ei jõudnud ma läbi tuhnida kuna oli juba pime. Mõni päev pean tagasi tulema. Mulle meeldis.

Hakkasin liikuma Leon’i juurde (mu järgmine host). Arvasin, et olen überkaval ja säästan kopika transpordi pealt – metrooga oleks trip maksimaalselt £2.90 maksma läinud. Ma arvasin, et võtan bussi, kuna see on vaid £1.30. Läks aga nagu ikka. Esmalt viis buss mind valesse peatusse, mis oli lõpp-peatuseks ja seal pidid kõik maha minema. Seejärel ekslesin, et ikka oma õigesse peatusse jõuda, kuid  võtsin kohalike nõu kuulda ja võtsin vale bussi. Sõitsin küll õiges suunas, kuid jällegi oli lõpp-peatus väga lähedal. Siis olin juba suhteliselt pissed off ja läksin võtsin metroo😀 Kokku läks see kõik £1.30*3 = £3.90 maksma. Nonii… Väike rahasääst osutus kulukamaks nii aja, närvide kui ka raha mõttes. Never again! Edaspidi eelistan igal võimalusel metrood.

Leon’i juurde jõudsin 20.30 paiku, kuigi pidin 19 paiku seal olema… Väikene hilinemine😀 Temaga vestlesin veidi, kuniks rääkisin talle oma arvutiäpardusest. Selle peale kostis ta, et ta on itimees ja tegelebki arvutite parandamisega. Naiss! Hea ajastus. Valisin hea host’i, kelle juurde katkise läpakaga minna. Leon võttis siis kenasti arvuti mul lahti, möllas fööniga ja pani siis kogu krempli kokku, kuid paar nuppu ei töötanud endiselt. Siis sahker-mahkerdas ta veidi, kuid seejärel ei töötanud enab ühtegi nuppu :D… Murphy vana tõbras. Seda teksti siin kirjutan aga tavalise klaviatuuriga, mis on USB’ga arvuti küljes. Pilte aga sel korral üles ei pane, kuna tegin neid hämaras ja häid pilte pole.


Toimingud

Information




