Londoni kõrghooned ja “polanta”

1 02 2011

Täna oli üsna kehv ilm. Sadas vihma – sellist rõvedat tibuvihma – enamik päevast. Jalutasin päeval niisama ringi ja midagi väga ei teinud (vihmaga on jama pilti teha). Hetkel olen Costa kohvikus, kus tellisin “Large Caramel Latte” – 0.5 liitrit. Päris mehine tass. Päris hea, mulle maitses. Ainult see ei meeldi mulle, et siin kohvikus wifi’t pole. Lisaks on siin liiga palju müra.

Mul tekkis vahepeal probleem järgmise host’iga. Homme ja ülehomse kohta ei tea ma kus ma ööbin. Hetkel on kaks varianti: hostel või kerjan Augusto juures “ajapikendust”.

Täna ostsin ka uue SIM kaardi, et saaksin kohalikke kõnesid odavamalt teha. SIM kaart läks maksma £5 ja juurde ostsin £5 eest kõneaega. Asja nimi on “Lebara Mobile”. Minu Suurbritannia number on 07587 849 465. Kui Eestist helistada, siis tuleb valida 0044 7587 849 465 aga ma ei ole selles 100% kindel.

 

Huvitav on see, et kui kohvikust väljusin, siis oli ilm palju paremaks muutunud. Isegi soe oli (vist 8-10 kraadi). Tegin paar pilti linna kõrghoonetest ja  muudest ilusamatest majadest. Varsti saabuski õhtu ja siis liikusin tagasi Augusto juurde.

Tagasitee oli aga üsna huvitav. Sattusin täpselt tipptunniks (17.30 paiku) Bank’i metroojaama. Esmalt oli see huvitav, et seal tuli jalgsi 8 korrust mööda treppe maa alla minna ja siis vaatas seal platvormilt vastu mustmiljon inimest, kes kõik ootasid rongi. Inimesi oli meeletult palju (tegin ka ühe pildi sellest). Rongid olid kõik inimesi täis pressitud nagu kilud konservis.

Enne Augusto juurde jõudmist ostsin ka ühe koogi ja joogikraami. Augusto otsustas meile süüa teha. Tänane roog oli “polanta”. Minule meenutas see kartulipüreed aga Augusto otsustas einet veidi vürtsikamaks teha. Ta lisas sellele einele ühe tilga “Ultra Death” kastet. Tegu oli väga vürtsika kastmega. Lisaks sai proovida ka “Dave’s Insanity” kastet, mis oli ligi 2 korda lahjam. Ma lisasin oma polanta’le 3 tilka Ultra Death kastet (punane asi tolles taldrikus), segasin kõik ära ja seejärel surus Augusto mul kätt stiilis “after eating this you’ll become a man”. Njaa… Väga vürtsikas oli aga sain jagu. Pudelist otse seda kraami aga ei jooks. Ka Jerome tegi polanta’le 1:0.

Ülejäänud õhtu oli aga väga intelligentne. Augusto rääkis oma tööst investeerimispankades (Citigroup, JPM) ja muljetasime majandusest, kauplemisest ja muust taolisest. Hea oli ka see, et Augusto nõustus mind veel 2 päeva host’ida. Jessssssss!

Pilte:


Toimingud

Information

2 responses

3 02 2011
Erki

Hea et sa vähemalt ööseks said kusagile. Kas mudu ka mõni muu tööintervjuu ka varsti tulekul?
See rahavahetus läks küll sitasti sul. Aga nüüd said vähemalt õppetunni. Londonis sihukest asja nagu tasuta ei ole olemas. Kõige eest maksad.

See death kaste on küll päris huvitav asi. 3 tilka ja juba vürtsikas. Päris huvitav mis piprast see valmistatud on?

Jõudu tööotsingutel,
Erki

3 02 2011
salaseiklused

Rohkem intervjuusid silmapiiril ei ole. Ultra Death sisaldab: Habanero, Cayenne, Serrano ja Jolokia pipart (nii väidab silt purgil).




