Sara ja Co ning tükike Londoni ööelust

29 01 2011

Käisime täna viiekesi Londonit avastamas – mina (üks õige Eesti mees), Sara (sakslane), Jessica (sakslane), Daniel (prantslane) ja Thomas (prantslane Guadalupelt).

Esialgu oli kõik OK. Käisime esmalt Greenwich’i turul. See kujutab endast väikest turuplatsi… umbes selline nagu Tartus Sadamaturg. Seal vaatasime veidi ringi (sakkis) ja siis liikusime edasi Greenwich’i parki. Tegu oli järjekordse Royal Park’iga. Selles pargis oli ka Royal Observatory, mis kujutas endast vana observatooriumi (üllatus üllatus).

Observatooriumi jõudsime väga huvitaval ajal. Seal alustas esinemist üks väga kena briti neiu, kes tegi ettekande ajast ja sellest, kuidas üldse tekkis korrektse aja mõiste ja nullmeridiaan (Greenwich meridian). Jutt ise väga huvitav ei olnudki aga see-eest tegi tüdruk jutu oma artikulatsiooni ja žestikuleerimisega huvitavaks. Lisaks rääkis ta väga lahedas briti aktsendis… (kõlab jah veidi imelikult… aga kuidagi teisiti ei oska ma seda seletada). Sara’le meeldis see, kuidas mina, Daniel ja Thomas seda “etendust” jälgisime.

Vaatasin veidi muuseumis ringi ja muuseas sättisin ka oma kella aatomikella järgi õigeks.

Ilm oli üsna külm, kuid sellegipoolest otsustasime minna praamiga sõitma. Esialgu arvasime, et külmume Thames’i jõe peal tuule käes surnuks, kuid siis selgus, et see praam kujutas endast veidi midagi muud. Esiteks olime kinnises ruumis ja praam oli väga kiire. Sees oli samasugune tunne kui lennukis. Praamisõit läks maksma £5.

Hiljem tegime kiire lunch’i Trafalgar’i väljaku lähedal Pret-a-Manger’is, kus sain süüa oma elu kõige kallimat võileiba (£3.50) ja liikusime edasi Buckingham’i palee suunas.

Tahtsime teha pilti ka nendest “pika mütsiga” briti sõdur/valvuritest, kes kunagi naeratada ei või, kuid me ei leidnud selliseid, kelle kõrvale oleks võinud seista (nad olid kuskil ketiga piiritletud aia taga). Vaatan veel ringi, ehk leian mõne üles🙂

Seejärel jälle koju (ühikasse) ja sai veidi puhatud. Õhtul aga läksin tüdrukutega pubisse/klubisse. Minu kaaslasteks oli väga rahvusvaheline seltskond – Sara (sakslane), Amina (USA aga India juurtega), Hei-Song (Lõuna-Korea), Claire (USA.. rääkis väga mõnusa lõunaosariikide aktsendiga… I loved that), Catherine (Norra) ja Linn (Norrast). 6 neiut ja mina😀 Väga lahe klubilaks oli. Panin tähele, et siin tehakse pilte väga palju klubis… Eestis ei ole ma seda väga märganud. Muu oli aga kõik täpselt analoogne Eestile. Inimesed on kõikjal samasugused… Selline õhtu oligi. Siiamaani parim Suurbritannias.

Pilte (mul said fotokal patareid tühjaks ja seetõttu ei olegi pilte eriti palju. Kui mingi aeg saan Jessica’lt pildid kätte, siis šeerin kama):