Läbirääkimised Woking’is

25 01 2011

Kui lennuk oli maandunud, siis saabus mu reisi põnevaim aeg. Kuna mu reis oli vist 15-20 minutit hilinenud, oli mul umbes 20 minutit aega, et jõuda lennuki pealt bussi peale, mis mind Londoni kesklinna viiks (Baker street’ile).  Suurim mure oli lennujaamas orienteerumine ja bussijaamade leidmine.. Kuid see osutus asjatuks… Kõik on väga lihtsaks tehtud ja mul ei olnud mingit probleemi bussi peale jõudmisega.

Sellele järgnes esmakordne kogemus vasakpoolse liiklusega. Üsna harjumatu oli sõita “valel pool”… aga jõudsin pärale küll. Järgmiseks sammuks oli metrooga liiklemine, mis on samuti überlihtsaks tehtud. Imelik on see, et kui mu sisetunne ütleb, et ma rong peaks vasakult tulema… Siis peaaegu alati tuleb rong paremalt ja vastupidi… ju siis ei ole mul vaistu metroodega reisimise tarbeks.

Peale metrootripi otsustasin jätkata jalgsi, kuna ma ei viitsinud bussi oodata. Ekslesin mingi 5-10 minutit et aru saada, kus ma täpselt olen, kuid sealt edasi oli juba lihtne kaardi järgi liikuda.

Ahjaa… Olin teel Edward’i juurde (üks couchsurfing’u host) ning kohale jõudsin kuskil pool 1 öösel.

Vestlesin Edwardiga elust ja olust ning kell 2 keerasin magama (minu jaoks oli aga kell 4.00). Üsna väsitav päev oli.

Hetkel aga olen rongis ja liigun Woking’ist Londonisse Waterloo jaama. Woking’is käisin töövestlusel/testitäitmisel. Enamus ajast täitsin lihtsalt mingit küsimustikku (a’la mis on järgmine number 1,6,2,6,3,6,4,6… Lisaks kontrolliti mu sõnavara, peastarvutamise-oskust ja üldse silmaringi trading’u kohta. ) Muideks ma esialgu tulingi Londonisse selleks, et ära käia sellel töövestlusel. Olin varem kandideerinud futuuride kaupleja kohale ning mind kutsuti sinna läbirääkimistele. Hetkel arvan, et see testitäitmine ei läinud päris hästi. Kõige nõrgem oli vast sõnavara osa… küsiti paar korda mõnede tundmatute sõnade vastandsõna või sünonüümi…  sellist asja ei ole just kõige lihtsam välja mõelda, kui inglise keel ei ole emakeel.

Lisaks pean mainima, et rongiga on räme kallis liigelda. Woking on vaid 25km Londonist, kuid see distants maksab £9.40 üks ots. Kõige hullem oleks aga taksoga liigelda… siis vaataks taksomeetrilt vastu vähemalt £200.

Rongid on aga muidu puhtad ja liikled ikka viisakalt. Mõnes rongis on ka mingi puhvetvagun vahel .

Nonii homme aga lähen juba järgmise couchsurfing’u host’i juurde.

Londonist nii palju veel: igal pool on välismaalasi… Kuulda on itaalia, prantsuse, saksa keelt jne. USAs oli igalpool ikka kas inglise keel või hispaania keel aga London on ikka väga rahvusvaheline minu USA kogemuse kõrval.  Lisaks inimesed lähevad üle tee täpselt seal, kus seda heaks peavad teha. Palju on napikaid ja lihtsalt jalutatakse busside eest üle tee. Üsna kaootiline vaatepilt vahel. Praktiliselt keegi ei vaevu nuppu vajutada ja oodata, kuni süttib jalakäijale roheline tuli. Ainult väilismaalased (nagu mina) ootavad, kuniks ka nemad aru saavad, et need ülekäigurajad ja nupud on niisama üles pandud.

OK aitab tänaseks. Rong jõudis Waterloo’sse.


Toimingud

Information




