Töövestlus Parmalatis

11 10 2012

Kaks päeva tagasi käisin Parmalatis nõudluse planeerimise analüütiku töövestlusel. Parmalat toodab piimast kaupu (jogurteid, piima jmt).

Paar päeva enne vestlust juhtusin TED’i lehel nägema videot kehakeelest. Amy Cuddy rääkis sellest, kuidas kehakeel muudab inimese tuju, meeldivust, enesekindlust jne. Üks mõte, mida Amy jagas on see, et kui hoida pliiatsit hammaste vahel, siis liigutame me samu lihaseid mida naeratadeski. See aga teeb meid rõõmsamaks. Lihtne trikk, kuidas enda tuju tõsta.

Video keskne mõte oli powerpooside kasutamine. Kui kaks minutit enne mingit stressirohket olukorda (ntx töövestlus) hoida powerpoosi (tehes end hästi suureks a’la viskad kaks kätt õhku, rind ette ja lõug kerkelt kõrgemale nagu sportlased, kes võistluse võidavad), siis langeb kortisooli tase (stressihormoon) ja tõuseb testosterooni tase. See omakorda muudab inimese enesekindlamaks, julgemaks, rõõmsamaks ja “soojemaks”.

TED’i blogis mainis Cuddy ka small-talk’i tähtsust. See pidi aitama läbirääkimistel paremaid tulemusi saada.

Töövestlusest

Administraator palus mul enne vestluse algust fuajees istet võtta. Olin viiendal korrusel ja enam-vähem üksinda (adminn oli nurga taga). Närv oli suur. Üsna kummaline on see maailm. Ma põdesin lennukist hüppamist palju vähem kui seda töövestlust.

Nojah, istusin rõõmsalt nahkdiivanile ja ajasin kaks kätt laiali vasemale ja paremale ning tõstsin parema jala üle vasaku. Selline big-shot poos. Tuusasin  omaette umbes 10 minutit ning märkasin, et tõesti enesetunne läks palju paremaks ja tundsin end enesekindlamana.

Kõlas liftihääl ja sealt väljusid Mia ja Leigh (hääldus Lii). Jällegi Amy Cuddy materjalidest läksin suure hurraga nende poole ja olin see, kes esimesena käe tervituseks ulatas (iga liigutus oli etteplaneeritud :D ).

Vestlus algas… kas arvasite ära? Jap… Small-talk‘iga. Rääkisin, kust tulen ja mida Austraalias näinud olen. Sain teada, et Mia on Kanadast ja oskab prantsuse keelt. Mainisin, et minagi õpin prantsuse keelt jne… We clicked in an instant!

Sealt edasi läks ka kõik hästi. Mõned küsimused, mida mulle esitati:

  • Miks kandideerisid ja tahad siin töötada?
  • Mida oled elus saavutanud?
  • Oskad tuua näite sellest, kuidas pidid töötama inimesega, kellega väga hästi läbi ei saanud. Räägi kuidas olukorra lahendasid?
  • Lühiajalised plaanid? Vastasin, et saada tööle Parmalat’is :D Everybody laughed! Win! :D
  • Pikaajalised plaanid?
  • Kuidas töötad surve all? Too näide.
  • Mida soovid, et ettevõte sulle pakuks?
  • Palgasoov? Pakkusin õhust 50-60K aastas.
  • Mida sa office‘isse tood ehk milline on sinu panus meeskonda?
  • Kuidas Sul tähtaegadest kinnipidamisega lood on?
  • Mõni põhjus, miks Sa ei peaks olema edukas selles ametis?

Laias laastus ei jäänud ühegi küsimusega hätta. Viisateema tõstatas Mia, kuid neile sobis see, et ma hetkel Working Holiday viisaga olen. Neid huvitas vaid see, kaua ma Austraalias hetkel viibida saan (14 kuud veel :D).

Homse päeva jooksul saan teada kas pääsen järgmisesse intervjuuvooru või mitte. Ootan põnevusega.

Mu eelmine töövestlus Freelancer’iga oli täielik katastroof, kuid seekord läks mul väga hästi. Väga hea kogemuse võrra sain rikkamaks. Kasutan edaspidigi powerpoose, small-talk’i ja muid kehakeele trikke. Soovitan teilegi.

Powerposeerija,

Ivar

Toimingud

Information




Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 293 other followers

